[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Legitieme vraag hoor.

Ook al is het wat vroeg, er zijn mensen die hun hele budget al gespendeerd hebben en dan dit 'nieuws' te verwerken krijgen. Ik ben ook benieuwd wat de winkels, en Valk in het bijzonder, gaan doen dadelijk.
Daarnaast zal dit voor de winkeliers toch ook niet echt als een verrassing komen, althans.. gezien de laatste weken dan.

Ik vind dit helemaal niet legitiem. Hoe kan je nou verwachten dat Valk nu met een antwoord komt? Zeer onrealistisch. En ja ik heb zelf ook een flinke bestelling bij Valk gedaan en ik ben ook nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren maar ik ga echt in dit stadium de winkeliers nog niet benaderen. Een beetje respect is wel op zijn plaats.

Legitieme vraag hoor.

Ook al is het wat vroeg, er zijn mensen die hun hele budget al gespendeerd hebben en dan dit 'nieuws' te verwerken krijgen. Ik ben ook benieuwd wat de winkels, en Valk in het bijzonder, gaan doen dadelijk.
Daarnaast zal dit voor de winkeliers toch ook niet echt als een verrassing komen, althans.. gezien de laatste weken dan.

Goedenavond leo en andere members/freaks

Nou om heel eerlijk te zijn komen deze berichten weldegelijk als een verrassing /ook voor ons als winkeliers is alles even induidelijk als voor jullie consumenten.
Je hoort en leest veel, maar vooral veel tegenstrijdige berichten, dus het bleef voor ons ook gissen en zelfs nu zijn de berichten rondom vaag en heel erg tegenstrijdig.
Dus concreed wat doen wij als valk, GEEN IDEE NOG aangezien er nog geen duidelijkheid is, ik word op dit moment ook plat gemaild door klanten met de volgende vragen.

* wat gebeurt er met mijn geld als het verbod er komt.
* kan ik bij een verbod alsnog mijn vuurwerk komen ophalen wil toch graag knallend het nieuwe jaar in.
* ik wil per direct mijn bestellingen annuleren en mijn geld terug .

Nou de mail staat er al vol mee, en mijn reactie mail naar ieder is letterlijk

Goedenavond

Tot op dit moment zijn er in de media alleen maar een hoop speculaties omtrent het verbod ( wij hebben ook alweer andere berichten gehoort ) maar men doet dit nu om een hoop roering te brengen in de gehele sector.

Zolang wij geen definitief bericht vanuit de 2e kamer/overheid krijgen dat daadwerkelijk een verbod van kracht is of gaat worden blijven wij vol moed en hoop houden op een goede afloop.

Zodra dit bericht er komt dat het verbod van kracht is gaan wij over tot actie naar onze klanten toe.

Dus word vervolgt.

Met vriendelijke groet

Marcel valk vuurwerk

Dus ook voor jullie members/freaks geld dit zelfde bericht.

Fingers crossed en blijf positief en hoop houden tot anders word besloten.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Laatst bewerkt:
Was vanuit mij niet bedoeld als vraag naar of ik mijn geld al terug kon krijgen. Was gewoon meer benieuwd of en wat voor opties er zouden zijn.

Geen hele rare vraag lijkt me? Verder ook nergens gezegd dat ik mijn geld per direct terug wil hebben of iets dergelijks. Snap ook dat dit voor de ondernemers net zo vervelend als voor ons.

Jullie zitten al zo wat in duitsland. Gewoon net over de grens uitleveren.

Denk dat dat niet het punt is. Als Nederlander mag je dan alsnog geen vuurwerk in het bezit hebben.

Ik hoop net als Marcel voor het beste, zolang er nog niets vast staat is alles mogelijk!

Denk dat dat niet het punt is. Als Nederlander mag je dan alsnog geen vuurwerk in het bezit hebben.

Ik hoop net als Marcel voor het beste, zolang er nog niets vast staat is alles mogelijk!
Al is het maar een doosje big19, heb ik wat te stoken.

Van Valk weet ik het niet, maar andere winkels hebben idd opslag in DE dus daar ophalen zou een plan zijn.

ontopic: mocht het gewoon doorgaan gooi dan even lekker een grote kortingsactie (opluchtactie) want ik wil nog een paar boxen....

Het bezit gaan ze vast niet wijzigen aangezien dan het hele vuurwerkbesluit aangepast zou moeten worden. Dus de 25 kg regel zal gewoon blijven. Echter is dat natuurlijk al snel een probleem met de meeste bestelling van ons als liefhebber.

Jullie zitten al zo wat in duitsland. Gewoon net over de grens uitleveren.

Denk dat er echt wel mensen zijn die in Duitsland gaan vieren, mijn vriendin is om en gaan gelijk zaterdag wat boeken mocht het zover komen. Ik haal dan liefst alles op in een bunker in Duitsland, kijk al té lang uit naar de producten die ik heb aangeschaft.

Volgens mij hebben ze zelfs bunkers in duitsland waarvan een busje op en neer rijd. ik zou zeggen afhaal locatie daar doen haha
Van Valk weet ik het niet, maar andere winkels hebben idd opslag in DE dus daar ophalen zou een plan zijn.

ontopic: mocht het gewoon doorgaan gooi dan even lekker een grote kortingsactie (opluchtactie) want ik wil nog een paar boxen....

Goedenmiddag

Het klopt dat wij opslag in duitsland hebben ja, maar helaas werkt het niet zo makkelijk als jullie het schetsen, bij een nato complex kan je niet zo maar even en verkooppunt beginnen.
Dit zijn complexen waar ook de duitseoverheid hun opslag hebben dus onbevoegden kunnen en mogen onder geen beding het terrein betreden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmiddag

Het klopt dat wij opslag in duitsland hebben ja, maar helaas werkt het niet zo makkelijk als jullie het schetsen, bij een nato complex kan je niet zo maar even en verkooppunt beginnen.
Dit zijn complexen waar ook de duitseoverheid hun opslag hebben dus onbevoegden kunnen en mogen onder geen beding het terrein betreden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Ik wacht wel bij het hek, rijden jullie met een busje heen en weer met wat bestellingen erin.

Het bezit gaan ze vast niet wijzigen aangezien dan het hele vuurwerkbesluit aangepast zou moeten worden. Dus de 25 kg regel zal gewoon blijven. Echter is dat natuurlijk al snel een probleem met de meeste bestelling van ons als liefhebber.

Je mag het hier niet kopen. Je mag het hebben. Maar je mag het niet afsteken.

Ga jij met sterretjes ataan, ik wil gewoon knallen!

Wil snel wat weten mbt de freak bestellingen anders geld terug en naar be, frankrijk of duitsland om mijn '25 kilo' f2 veilig te stellen. Die 25 kg regel overtrad toch aliedereen.

Ik vind het voor de verkopers ook vervelend, die zijn het hele jaar er al mee bezig om het voor te bereiden, nieuwe producten, communicatie, folders, website, reizen china, bezoek importeurs.... prijsafspraken, freakacties, prijsvragen enzv. En daar stapt een partij als GL en PvvD heel makkelijk overheen omdat ze een enorme natte onderbroek krijgen dat ze dit er door hebben weten te drukken over de rug van Corona.

Ga jij met sterretjes ataan, ik wil gewoon knallen!

Wil snel wat weten mbt de freak bestellingen anders geld terug en naar be, frankrijk of duitsland om mijn '25 kilo' f2 veilig te stellen. Die 25 kg regel overtrad toch aliedereen.

Iets willen of mogen, daar zit een groot verschil in. Ik zeg niet dat ik het niet doe als het niet mag maar die keuze is aan een ieder. Het feit blijft dat het dan niet mag.

Hallo Vuurwerk per doos! Zag op het forum van de Heavy Legend Delicious Thunder dat mensen een karton hadden met 8x de normale en 8x de finale cake. Is dat bij jullie ook het gaval?

Beste klanten van valk vuurwerk.

Zoals u allen inmiddels al wel via de media vernomen zult hebben, is er voor dit jaar een algeheel verkoop en afsteekverbod op consumenten vuurwerk van kracht in nederland.
Voor de meesten van ons kwam dit verbod als donderslag bij heldere hemel, wij zagen en voelden natuurlijk alwel dat dit een zaak zou gaan worden waar wij als verkopers waarschijnlijk niet als winnaars uit zouden gaan komen, ondanks alle inzet feiten en tegenspraak die wij met de branche vereniging, de detaillisten en niet te vergeten alle liefhebbers in ons kleine landje gevoerd hebben tegen dit verbod.

Maar toch hadden wij van valkvuurwerk een hele kleine hoop dat het misschien toch nog kon omdraaien in iets positiefs, dus toen bij ons vandaag de berichtgeving vanuit de overheid kwam dat het verbod een feit was sloeg dit als nog ook bij ons in als een donderslag bij heldere hemel.

Wij van team valk vuurwerk moeten dit besluit dan ook echt heel even gaan verwerken en gaan als team in de aankomende dagen heel goed bekijken wat we met deze gehele situatie aan moeten en hoe we alles in goede banen kunnen en moeten gaan leiden, om voor jullie als klanten met een passende oplossing te komen voor deze situatie.

Wij hopen dan ook op begrip hiervoor van jullie kant dat wij hier even rustig de tijd voor kunnen en gaan krijgen.
Wij zullen uiteraard voor een goede afwikkeling gaan zorgen ( op welke manieren deze kan gaan uitpakken hoort u dus nog van ons).

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Helden zijn jullie voor alle tijd en energie die jullie er voor ons al in hebben gestoken. Nu de tijd nemen om te verwerken en rustig over een oplossing gaan denken. Als het aan mij ligt: tot volgend jaar!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan