Legitieme vraag hoor.
Ook al is het wat vroeg, er zijn mensen die hun hele budget al gespendeerd hebben en dan dit 'nieuws' te verwerken krijgen. Ik ben ook benieuwd wat de winkels, en Valk in het bijzonder, gaan doen dadelijk.
Daarnaast zal dit voor de winkeliers toch ook niet echt als een verrassing komen, althans.. gezien de laatste weken dan.
Goedenavond leo en andere members/freaks
Nou om heel eerlijk te zijn komen deze berichten weldegelijk als een verrassing /ook voor ons als winkeliers is alles even induidelijk als voor jullie consumenten.
Je hoort en leest veel, maar vooral veel tegenstrijdige berichten, dus het bleef voor ons ook gissen en zelfs nu zijn de berichten rondom vaag en heel erg tegenstrijdig.
Dus concreed wat doen wij als valk, GEEN IDEE NOG aangezien er nog geen duidelijkheid is, ik word op dit moment ook plat gemaild door klanten met de volgende vragen.
* wat gebeurt er met mijn geld als het verbod er komt.
* kan ik bij een verbod alsnog mijn vuurwerk komen ophalen wil toch graag knallend het nieuwe jaar in.
* ik wil per direct mijn bestellingen annuleren en mijn geld terug .
Nou de mail staat er al vol mee, en mijn reactie mail naar ieder is letterlijk
Goedenavond
Tot op dit moment zijn er in de media alleen maar een hoop speculaties omtrent het verbod ( wij hebben ook alweer andere berichten gehoort ) maar men doet dit nu om een hoop roering te brengen in de gehele sector.
Zolang wij geen definitief bericht vanuit de 2e kamer/overheid krijgen dat daadwerkelijk een verbod van kracht is of gaat worden blijven wij vol moed en hoop houden op een goede afloop.
Zodra dit bericht er komt dat het verbod van kracht is gaan wij over tot actie naar onze klanten toe.
Dus word vervolgt.
Met vriendelijke groet
Marcel valk vuurwerk
Dus ook voor jullie members/freaks geld dit zelfde bericht.
Fingers crossed en blijf positief en hoop houden tot anders word besloten.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk