St8ment Actie's

Ik zou graag de Bella Ciao willen winnen. Omdat ik helemaal gek ben van dit nummer:

En wat zou het mooi zijn om 2020 af te sluiten en 2021 te beginnen met deze box:

Ik zou graag de Bella Ciao winnen.
Een mooie gevarieerde box, maar alleen voor de waaier zou ik hem al willen schieten ! Man wat een mooi ding ...
En zeg zelf, hoevaak wordt er een compound naar je vernoemd ? :p:D:angel:

Welke product het eigenlijk is, cake of compound, het zal eigenlijk me eerlijk gezegd worst wezen als ik dit klotejaar maar knallend af kan sluiten met st8ment !

Zou de bandidos graag in de straat zien staan. why? Mn kids zijn dikke boeven! Daarom!
En uiteraard hoort vuurwerk bij de opvoeding :)

Toffe actie weer!

Als ik een product uit zou mogen kiezen zou ik voor de Bella Ciao gaan! Wat een prachtig kleurenspektakel komt er uit die doos!

Ik zou graag de Coloreado winnen.
Hier een quote van mijzelf waarin ik mijn mening over dit product geeft.
Wat een mooie bak zeg. Heel kleurrijk en ik denk dat die 3 spinner salvos wel een extra sensatie geven aan deze box. Deze komt op de lijst voor kandidaten van volgend jaar.:droolthum

Deze zou ik graag willen om dan twee boxen van st8ment te hebben. Mijn eerste is namelijk de parel Bella ciao.

Laatst bewerkt:
Als klein jochie stond ik al bij demo's van GBV. Ik denk zelfs dat mijn allereerste demo ooit die van GBV dealer 'van Duinkerken' (destijds in Hoevelaken) was. Misschien herken je het nog wel; zo snel mogelijk de schietlijst zien te bemachtigen en dan een mooi plekje vooraan opzoeken. Laat die warme chocolademelk en oliebollen maar wachten tot na de demo!

De maximale kruitinhoud van cakes was nog niet zo lang verhoogd naar 500 gram en dit was natuurlijk heel wat zwaarder werk dan de gangbare 200 grams cakes. Vooral de 100 schots cakes van Pro-Line vond ik machtig mooi; die cakes ramde alles in dikke salvo's eruit en daar kreeg ik echt kippenvel van. Deze cakes bleven mij ieder jaar bij na de demo.

Op een gegeven moment ontdekte ik de Salvo Cabs en (een paar jaar later) de Asian Thunder Cake 100 schots. Salvo's én fluiters, mijn favorieten waren geboren. Vooraf op de schietlijsten van de demo's checkte ik altijd of ze er op stonden en zo ja; dan was de demo bij voorbaat al geslaagd. Genieten was dat!

Je raadt inmiddels al welke cake ik wel heel graag zou willen winnen om dat nostalgische gevoel te herbeleven wat ik als klein jochie al had: de Estallar!

5d559ad94f0ee5.957811998096_Estallar.png

Toffe actie, bedankt! Ik zou gaan voor de Hermanos. Waarom? Ik houd gewoon van dikke 30 mm goudbakken. Vuurwerk is gewoon goud! Waarom ziet niet iedereen dat in? Als iedereen eens kennis zou maken met de Hermanos, dan ziet de wereld er heel anders uit!

Wauw wat een pracht actie weer! Er is gewoon maar 1 box waar je als freak nu voor kunt kiezen en dat is natuurlijk de Bella Ciao. Gewoon een prachtige compound. Geweldige combinatie van effecten en vooral het color changing stukje is om van te smullen! :droolthum Geweldige variatie in effecten ook, super uitgevoerd en bovendien bevat deze bak een heerlijk tempo om er lekker op los te beuken!
1a04212aaf419b8951ddb4ab434589bd.jpg

Ik zou erg graag de EL TORRO willen winnen.

Persoonlijk vind ik deze compound hét visitekaartje van de lijn en de complete belichaming van datgene waar St8ment Fireworks voor staat : brutaal, eigenwijs en spectaculair. Het St8ment DNA komt in alle aspecten terug in deze 75 shots tellende box. De stoere naam, het strakke label maar boven alles de krachtige uitwerkingen en het moordende tempo. El Torro gaat op het beeldmateriaal als een bezetene te keer. Wat een spektakel !

Daarnaast is dit een nieuw product voor 2020. Voor ons allemaal onbekend, maar in een tijd van voortdurend de lat hoger leggen (waar St8ment ook voor staat) moet deze compound eigenlijk het beste zijn dat St8ment Fireworks tot nu toe op de markt heeft gebracht.

Ik zou ‘m echt graag in het echt willen zien presteren en het beste van St8ment op die manier willen ervaren.

En wederom een super actie van St8ment! Herhaling is de kracht van de boodschap zo ook mijn wens om nog eens de El Capo te kunnen afsteken. Vorig jaar gehad maar niet in volle glorie van kunnen genieten door de mist. Dan kan ik tegelijk een beter filmpje maken dan onderstaande, mits ik zelf film of betere instructies geef.

Kijkend naar de aangegeven producten zou ik zeer verblijd zijn met de El Torro. En niet alleen omdat mijn sterrenbeeld een stier is. Lekker tempo, kleurtjes en afsluiten met crackling is altijd goed.

Het heeft even geduurd maar ik heb 'm online kunnen krijgen.
Onder het motto beter iets dan niets.

Wat een te gekke actie en ook deze keuze is reuze! Eerlijk gezegd zelf nog helemaal onbekend met St8ment vuurwerk. En zoals altijd wordt gezegd de eerste indruk moet verpletterend zijn. Daarom kies ik voor de Coloreado! Deze box is divers en heeft ook nog eens een goede afwisseling in schietrichtingen. Heerlijke kleuren en ook nog eens prachtige spinners! Top dus!

Voor mij zou de El Torro een hele gave toevoeging zijn. Uiteraard zijn grotere boxen ook erg gaaf, maar soms, om de worden van mijn vriendin te gebruiken, is klein ook heel fijn en deze heeft zeker iets! Een lekker tempo met mooi grote boeketten en zeer divers effecten. Afsluitend met crackling! Tevens vallen de boeketten niet al te veel in elkaar weg op de films die ik gezien heb.
AFB-8053-el-torro-200915085411.png

Voor mij zou een mooie afsluiter toch wel de El Capo zijn, Een klapper van een box, waardoor ik de baas van dr straat ga worden :cool:
Zeker in combinatie met de Bella Ciao welke ik al aangeschaft heb!

De Bombas Blancas springt er voor mij persoonlijk toch het meeste uit! Vanaf het moment dat het filmpje online kwam deze zomer staat deze brute crackling/chry waaier al hoog op mijn verlanglijstje. Ik ben erg benieuwd of hij de hoge verwachting in de straat kan waarmaken. Helaas heb ik voor dit jaar nog helemaal geen st8ment artikelen in mijn collectie. Wellicht na deze win-actie wel! :)

Allereerst wat een te gekke actie weer dit zeg :handsup: en wat moet een freak toch kiezen met zoveel moois :confused: tja dan kan er maar één box de beste zijn en dat is na mijn mening de Bella Ciao. Hij is al vaker genoemd maar jah je kunt er dan ook niet omheen. Deze compound maakt niet alleen een dik st8ment maar is ook het visitekaartje van st8ment na mijn mening. Deze cakebox heeft gewoon echt alles, de schietrichtingen I-shape ,Z-shape en een geweldige combinatie aan effecten zoals spinning tails, color change, palms, blinkers, etc.

Ik zou gaan voor de Bella ciao! Waarom?

Mijn droom is al jaren dat iedereen in de straat dezelfde box schiet met Oudjaarsavond! Het gevoel van samenhorigheid op een nog gavere manier voelen! Ik denk dat deze box daar het beste voor geschikt is!!! Dan moet ik hem natuurlijk wel eerst even laten zien aan de buurtjes dit jaar.. En dan hopelijk volgend jaar met de hele straat tegelijk!

Mijn voorkeur gaat naar de Bombas Blancas.
Meestal zijn dit soort uptempo waaiercakes gevuld met crackling maar deze voor de verandering met Ghost effect. Rode Ghost zie je wel vaker maar juist het feit dat deze witte ghost heeft spreekt me aan. Timing luistert dan nauw, een te hoog tempo en het wordt één grote brij, maar dat ziet er op film prima uit.

Back
Bovenaan