Familie Juweel

Ik vind dit toch wel een leuk product en ga hier ook wel 1 van bestellen.
Gewoon lekker afsteken als je gezellig bij een vuurtje staat en mooi 5 minuten genieten. :D

Eddy.

Hier komt hij in de straat, de kids zullen het geweldig vinden, al die cat 1 items zijn na 5 seconde uit. Verwacht hier wel veel van.

Bijzonder, ik bestel hem net en zie hem opeens ook verschijnen op vuurwerkcrew, google/Facebook praktijken

Ik heb hem gehad en gefilmd, mocht er interesse zijn. Prima vermakelijke fontein en inderdaad 5 min.

Wat een geweldig ding. Eigenlijk precies wat ik er van had verwacht.
De fonteinen gaan niet erg hoog, maar zijn wel ontzettend afwisselend. Gevaar van een dergelijk product is dat het met zijn tijdsduur van 5 minuten wat gaat vervelen. Dit was absoluut niet het geval; zowel ik als het publiek bleef zich verbazen over hoe lang het door ging en wat een variatie aan effecten en kleuren er in deze fonteinen compound zit.

Aanrader voor wie eens wat anders wil, van fonteinen houdt of met jong publiek van vuurwerk wil genieten.

Geinig ding, al had hij wat mij betreft best wat ingedikt kunnen worden zodat er wat meer opbouw is naar een finale

Zie hem nu voor €36,95? Was dat al adviesprijs of is ie duurder geworden? 20% erbij op is wel heel wat voor een fonteincompoundje.

Laatst bewerkt:
Iemand die weet waar ik deze in het noorden des lands kan vinden voor een kinderlijk prijsje? Wil deze graag kopen voor mijn zoontjes van 3 jaar en 6 maand onder het motto opvoeding

Iemand die weet waar ik deze in het noorden des lands kan vinden voor een kinderlijk prijsje? Wil deze graag kopen voor mijn zoontjes van 3 jaar en 6 maand onder het motto opvoeding

Beetje te duur geworden, maar met 15% oktoberkorting toch maar even besteld. Wil hem, als fonteinenliefhebber, toch eens meemaken die ultralange 5 minuten :)

Back
Bovenaan