Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar met zo weinig ben je er toch in een half uur doorheen? Was het de mist waardoor je zoveel overhad?Nee valt wel mee eigenlijk. 9 boxen 1 waaiercake en 1 grote fontein.
En jij?
O je bedoeld voor 2200 toen. Ik dacht voor dit jaar.Maar met zo weinig ben je er toch in een half uur doorheen? Was het de mist waardoor je zoveel overhad?
Aardige boxen btw voor 2200 dan
rond de 400, ben nu 16 en om gelijk je bankrekening leeg te plunderen vind ik ook wel zonde
Dit jaar wat andere keuzes gemaakt met de knaken, dus even kijken of er iets over blijft voor vuurwerk, budget is dan ook lastig te noemen.
Hoop wat compounds aan te kunnen schaffen.
We wachten met smart op je collectie fotosPohh dit jaar toch weer wat teveel uit de band geschoten, maar zó veel mooie aanbiedingen en boxen. Heb voor mijn gevoel ook nog steeds wat in te halen gezien ik de freakacties zo laat ontdekt heb en er zoveel moois te verkrijgen is. Zit nu op € 4.725,52, met wat kleine single shots (moet toch proberen zoveel mogelijk soorten 1 of 2 pakjes te hebben) en mogelijk een black friday actie zal ik net wel/niet de €5.000 aantikken. En daarna op zoek naar een bunker in duitsland of hier in de buurt om de leftovers in op te slaan, iemand tips?![]()
Dit jaar heb ik buiten het budget van mijn broer besteld voor 879 euro. Dit jaar bewust gekozen voor boxen omdat ik nog al het spul over heb van vorig jaar ivb met de mist. Ik weet niet als er nog wat bij gaat komen maar zoals het er nu uit ziet laat ik het erbij. Mijn broer gaat nog wel dingen bestellen deze maand dus het totale budget zal ergens rond de 1000-1100 zitten. (Spul van vorig jaar niet mee gerekent.)