Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie 'm hier nog op Facebook. 713 stemmen, 95% Afblijven, is traditie.
Die mensen hebben echt een plaat voor de kop hoor. Hoe kun je nou een vuurwerkshow van Sydney laten zien als voorbeeld voor Nederland? Denk is ff na man, dat kan helemaal niet betaald worden. En ze praten overal maar omheen, luister eens goed naar wat Evelien te zeggen heeft. Deze dame heeft volkomen gelijk, en de filmpjes die je zag heeft te maken met dronken mensen, niet met vuurwerk. Dankjewel Evelien, ik hoop dat je vaker aan tafel wordt uitgenodigd zodat je onze passie en liefde kunt verwoorden aan Nederland!
die man van 50+ wordt ook niet serieus genomen in Den haag dus laten wij dat ook vooral niet doen![]()
Dan hadden ze volgens mij net zo goed Ruben Koet daar neer kunnen zetten.
Maar dat is toch precies wat de media wilt, een bepaalde bevolkingsgroep linken aan vuurwerk.
Een paar degelijk opgeleide personen zoals de moderators b.v durven ze niet te vragen, bang dat ze een fatsoenlijk weerwoord krijgen.
staan er nog steeds goed voor met 95% afblijven..
maar vindt het persoonlijk wel vreemd dat deze cijfers nog steeds gelijk zijn en nu met 3100 stemmers???
Ben ik de enige die denkt dat er iets niet goed komt?
Nu hebben er 3300 personen gestemdt en nog steeds 95% die zegt van afblijven?
Ik hoop echt dat dat zo is maar ik geloof het niet...
Voor meer Evelien en Manon,check vuurwerk-vrouwen.nl even . Deze dames doen echt hun best om de negativiteit rondom vuurwerk uit de weg te ruimen. Iets wat van de federatie niet gezegd kan worden.![]()
Voor meer Evelien en Manon,check vuurwerk-vrouwen.nl even . Deze dames doen echt hun best om de negativiteit rondom vuurwerk uit de weg te ruimen. Iets wat van de federatie niet gezegd kan worden.![]()
Dus met Federatie bedoel je eigenlijk de BPN?
In dat geval; de BPN is natuurlijk wel enorm druk geweest met een lobby. Echter heeft de BPN ervoor gekozen om het niet via de media te spelen, maar diplomatiek op te lossen. Het F3 verhaal kwam als donderslag bij heldere hemel, want in de gesprekken die destijds plaats vonden was F3 helemaal geen issue. Een totaalverbod wel, en dat is afgewend. Dus wat dat betreft hebben ze toch welniets voor elkaar gekregen.