[Freakactie 2020] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas dat er niet voor minder dan 50 euro besteld kan worden, ik had de twilight er graag bij willen hebben. Mooie prijzen en mooie producten!

Helaas dat er niet voor minder dan 50 euro besteld kan worden, ik had de twilight er graag bij willen hebben. Mooie prijzen en mooie producten!

Normaal kan je ons altijd een mailtje sturen wanneer je iets wilt bijbestellen en dit via de website niet mogelijk. Omdat ik i.v.m. de Poema actie deze vraag meerdere keren heb open staan hebben we voor vandaag het minimum orderbedrag verlaagd naar 35 euro. :)

Sowieso zou het handig zijn om met de developers eens te kijken naar een systeem dat je voor elk bedrag aan een eerste bestelling kan toevoegen (die dan wel een bepaald bedrag is). En ook op 1 en dezelfde tijd. Dat zou enorm veel administratie schelen, en dan hoef je het ook niet handmatig samen te voegen. :thumbsup:

Sowieso zou het handig zijn om met de developers eens te kijken naar een systeem dat je voor elk bedrag aan een eerste bestelling kan toevoegen (die dan wel een bepaald bedrag is). En ook op 1 en dezelfde tijd. Dat zou enorm veel administratie schelen, en dan hoef je het ook niet handmatig samen te voegen. :thumbsup:

Met deze functie zijn ze zeker bezig maar ik kan helaas nog geen duidelijkheid geven over wanneer we dit kunnen gaan gebruiken. Wordt aan gewerkt dus! :)

Normaal kan je ons altijd een mailtje sturen wanneer je iets wilt bijbestellen en dit via de website niet mogelijk. Omdat ik i.v.m. de Poema actie deze vraag meerdere keren heb open staan hebben we voor vandaag het minimum orderbedrag verlaagd naar 35 euro. :)

Dit noem ik nou top service! Sommige klanten zullen vragen hebben waar niet op ingespeeld kan worden, dit is denk ik een win win situatie.

mooie prijzen en assortiment hier, heb eigenlijk nog nooit besteld bij deze winkel maar lees ook iets over een freak website per 1 november. hoe zijn de prijzen dan vergeleken tot die nu op de site staan? is het het wachten waard of beter nu bestellen?

mooie prijzen en assortiment hier, heb eigenlijk nog nooit besteld bij deze winkel maar lees ook iets over een freak website per 1 november. hoe zijn de prijzen dan vergeleken tot die nu op de site staan? is het het wachten waard of beter nu bestellen?

mijn ervaring is dat de freaksite vooral een uitgebreider assortiment heeft met nieuwe producten van dit jaar. En sommige producten zullen misschien iets goedkoper zijn, maar sommige prijzen zijn al zo laag dat ik niet verwacht dat het nog veel goedkoper kan ;)

Komt er nog een filmpje van die mysterie box? Weet nou nog steeds niet wat ik gekocht heb.

Komt er dit weekend toevallig ook een weekend aanbieding? ��

Jazeker! Iets later dan de planning was maar ze staan online!

In het laatste weekend voordat Vuurwerklandfreaks weer open gaat hebben we;

- De Cruel Traction van Wolff voor een meeneemprijs(je)!
- Extra korting op de nieuwe Undercover Box van Vuurwerktotaal
- Laatste weekend dat de Code-Red actieprijs geldig is, deze prijs zal maandag wat gaan stijgen.
- Een splinternieuw product uit de Fabric Fireworks lijn als weekend mystery deal!

Fijn weekend! 😊

https://vuurwerkland-steenbergen.nl/categorie/weekend-deals

* I.v.m. de Fabric Mystery actie is het minimum orderbedrag voor dit weekend weer verlaagd naar 35 euro.

Mooie acties weer, Ramon.

Is de Fabric Fireworks mystery deal één item? Ik twijfel om 'm aan te schaffen. Geef me dat laatste zetje, hahaha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan