[WINACTIE] Vuurwerkexpert.nl raad de plaat XXL Edition!

Geen zorgen, alle inzendingen zijn netjes binnen. In de komende dagen trekken we een winnaar uit de juiste inzendingen. Stay tuned!

Ik kan jullie met vrij veel zekerheid mededelen dat de laatste foto de W-Shape Dominator was. Heeft wat tijd gekost voordat ik er uit was, maar dat moet hem zijn.

nr15.gif

Zo ben ik ook op de W-Shape Dominator gekomen ...

Laatst bewerkt:
Als je mystic en cascade noemt, welke is de goede cake dan? Idem voor Mayhem mine en blackstone, powerful 5 :devil:.

Weetnie hoe specifiek dit moet, maar lijkt me wel van belang.

Als je mystic en cascade noemt, welke is de goede cake dan? Idem voor Mayhem mine en blackstone, powerful 5 :devil:.

Ik heb het zo opgelost:
2 - 0226 (Mystic &) Cascade
8 - 0557 Mayhem Mine (& Black Stone)

Haha, heb daar ook over nagedacht. Ik vermoed dat de naam van het volledige product ook goed is, aangezien er ook naar een artikelnummer gevraagd wordt, en het daarbij behorende artikel in principe de combinatie van de twee is.

Ik had ook de w Shape
Het is het onderste gedeelte van de 8 daardoor blijft het zwarte puntje van de s over. Het puntje wat ook op de gezochte afbeelding staat. Sky high twijfelde ik over zelfde plek al1 dan 0 's

Ik had het hierboven genoemde probleem ook bijvoorbeeld tweede plaatje is groen dus heb al1 cascade genoteerd met artikel nummer.
En bij plaatje 11 is het de pot Deep powder.
Dus heb dat genoteerd plus artikel nummer.
Vingers crossed :handsup:

Laatst bewerkt:
Ik had ook de w Shape
Het is het onderste gedeelte van de 8 daardoor blijft het zwarte puntje van de s over. Het puntje wat ook op de gezochte afbeelding staat. Sky high twijfelde ik over zelfde plek al1 dan 0 's

Ik had het hierboven genoemde probleem ook bijvoorbeeld tweede plaatje is groen dus heb al1 cascade genoteerd met artikel nummer.
En bij plaatje 11 is het de pot Deep powder.
Dus heb dat genoteerd plus artikel nummer.
Vingers crossed :handsup:

Of toch de full power? :idea:

15 heb ik eerst gekeken naar de kleur. Sky High en F.U. zijn naar mijn idee donkerder. Toen gekeken naar de hellingshoek. Dan blijft eigenlijk alleen de W-shape over. Maar waar ik mee zat is dat in het zoekplaatje er 'ribbeltjes' te zien waren die je op de pagina niet ziet.. Iemand een verklaring of andere ideeën?

Back
Bovenaan