Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Blijven de meeste buren bij jullie echt een uur staan om nog naar jullie vuurwerk te kijken als je pas om 00.30 start? Bij mij gaan ze 00.30 steevast naar binnen, vier dit jaar bij een flat, dus publiek gegarandeerd
Haha meen je?Haha sterker nog, zelfs de mensen waar ik het altijd mee vier krijgen er op een gegeven moment genoeg van.
Blijven de meeste buren bij jullie echt een uur staan om nog naar jullie vuurwerk te kijken als je pas om 00.30 start? Bij mij gaan ze 00.30 steevast naar binnen, vier dit jaar bij een flat, dus publiek gegarandeerd
Ik woon niet echt in een gezellige straat. Veel appartementen complexen en weinig tot geen mensen op straat. Stukje verderop grote parkeerplaats met hotels. Als ik daar bezig ben dan komen de toeristen wel kijken. Eigen bezoek kijkt overigens ook mee natuurlijk.Blijven de meeste buren bij jullie echt een uur staan om nog naar jullie vuurwerk te kijken als je pas om 00.30 start? Bij mij gaan ze 00.30 steevast naar binnen, vier dit jaar bij een flat, dus publiek gegarandeerd