Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijven de meeste buren bij jullie echt een uur staan om nog naar jullie vuurwerk te kijken als je pas om 00.30 start? Bij mij gaan ze 00.30 steevast naar binnen, vier dit jaar bij een flat, dus publiek gegarandeerd

Blijven de meeste buren bij jullie echt een uur staan om nog naar jullie vuurwerk te kijken als je pas om 00.30 start? Bij mij gaan ze 00.30 steevast naar binnen, vier dit jaar bij een flat, dus publiek gegarandeerd

Haha sterker nog, zelfs de mensen waar ik het altijd mee vier krijgen er op een gegeven moment genoeg van.

Uiteindelijk besloten om dit jaar toch om 12 uur gelijk los te gaan. Opening word de Tailgate Fan van Broekhoff gevolgd door de Qonnected Unity of Mythology Display Box, daar ben ik nog niet helemaal uit welke van de 2 ik ga kopen. De rest vsn het showtje ga ik pas over nadenken als mijn collectie compleet is.

Hier zijn de meeste ook allemaal alweer binnen dan als ik begin :)

Ik woon niet echt in een gezellige straat. Veel appartementen complexen en weinig tot geen mensen op straat. Stukje verderop grote parkeerplaats met hotels. Als ik daar bezig ben dan komen de toeristen wel kijken. Eigen bezoek kijkt overigens ook mee natuurlijk.

Zo herken ik het ook vanuit mijn straat. Vanwege de grote collectie hadden de meesten het ondertussen wel gezien, zo rond half 1 kwart voor 1. Ook mede daarom ben ik een aantal jaren geleden met een showtje, dat kwam én voor mijzelf goed uit, unieke ervaring en enorme kick, én de bewoners hier. Het was wachten en bijeenkomen voor de grote show in de straat. Maar ik moet zeggen dat ik dat niet meer ga doen... ik stook voor mijzelf, niet voor anderen.

ik begin altijd vanaf 00:00 uur met kleinere cakes, ook omdat ik 3 jaar geleden met grote boxen begon en iedereen nog langs komt om gelukkig nieuwjaar te wensen en ikzelf vrij weinig van m,n vuurwerk zag en dat toch zonde vind.
heb afgelopen jaar gemerkt dat de buren op mij wachten en als ik even niks afsteek hun snel het een en ander afsteken en zodra ik weer de straat op loop dan wachten hun,en ik uiteraard totdat hun cake voorbij is.(hoewel dat afgelopen jaar niet echt nodig was want je zag niks :frusty: )

Helemaal niets, de laatste jaren heb ik mij zelf zo ver gekregen om eerst even rustig naar anderen te kijken en moet zeggen dat mij dat uitstekend bevalt. Woon op tien hoog en heb dus echt een mooi uitzicht, en geloof me, de adrenaline stroomt net zo hard door mijn lichaam bij het zien van zo veel geweld dan als ik zelf stook :angel:

Zelf ook heel weining tot niets. Mijn kids zijn op dat moment zo hyper dat ze los willen met hetgeen ze speciaal voor 's nachts bewaard hebben. Dus dat gun ik ze van harte. En ik moet een oogje in het zeil houden dus laat hun lekker gaan.

Ik denk dat ik start met een klein herrie projectje. 10 secret salute’s, secret temptation, special 4 een paar van die 500 fluitbakken en een aantal rotp’s! Ik moet zeggen dat ik eigenlijk altijd begin met mn telefoon uit te zetten. Geen zin om gestoord te worden. Als het op is gaat hij weer aan! :)

Ik vind de chaos van 00:00 een heerlijk moment en begin dan ook zeker direct met wat tempo boxen.

Wat dat precies zal zijn ben ik nog niet helemaal over uit, maar dat er ff goed uitgepakt wordt is wel een een ding dat zeker is.

Na het voltooien van de meeste bestellingen denk ik dat we dit jaar aftrappen met 2x E-Pulz, 2x Ultimate en een Tournament box :D

Dit jaar voor het eerst met wat klein spul beginnen en onder het genot van een drankje iedereen gelukkig nieuwjaar wensen (zal niet voor het eerst zijn dat ik mijn eigen vuurwerk om 00:00 niet zie). zo rond 00:15 de eerste cakeboxen de lucht in jagen,hopende dat er onder de nieuwe bewoners in de straat ook wat afstekers bij zitten.

Om 00:00 begin ik altijd met een fontein en neem ik even de tijd om lekker om me heen te kijken en te genieten van al het vuurwerk dat de lucht in gaat. Daarna begin ik altijd rustig met wat losse cakes en bouw het langzaam op tot de grotere boxen. Afgelopen twee jaar stonden we om 5 voor 12 al buiten en hebben we met de top 2000 het nieuwe jaar buiten ingeluid. Dat was ook echt super. Het is mooi om te zien hoe iedereen dan vlak na twaalven naar buiten komt om zijn vuurwerk af te steken. Dit jaar wil ik af gaan trappen met de Katan Special #4, maar het zou zomaar kunnen dat ik er toch nog even een fontein voor gooi, blijft toch ergens een soort van traditie.

Vorig jaar de Zena Cakebox. Duurde lekker lang, dus dat is gelijk genieten!
Denk dat ik het dit jaar rustiger aan begin, misschien een herrie projectje. Vorig jaar stak de buurman ook gelijk een box aan. Wel vet natuurlijk tegelijk, maar steek het dan toch liever wat later af! Kan tenslotte niet 2 dingen tegelijk bekijken!:bonk::wink:

Het meeste vuurwerk is vóór 00.00 uur al de lucht in gegaan :yes:
Om 00.00 uur wens ik eerst mijn gezin, familie en buren een gelukkig nieuwjaar en ondertussen kijken we onze ogen uit om ons heen naar alles wat wordt afgestoken. Daar kan ik net zo veel van genieten dan wanneer ik zelf afsteek. Pas wanneer het wat rustiger wordt hervat ik het afsteken zelf en schiet ik de laatste restjes weg. Zo kan ik het meest optimaal genieten van de spullen die ik zelf gedurende het jaar met veel zorg en hoofdbrekens heb uitgezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan