Evo Force One

Ik wordt wel heel erg nieuwsgierig naar hoe deze bak straks presteert. Zeker omdat dit topic zo hot is dat velen elkaar in de haren vliegen.. en waarom ?
Het niet met elkaar eens zijn, dat is tot daar aan toe, maar elkaar kwetsen vind ik wel weer te ver gaan.
Houd het leuk heren, een pittige discussie omdat je het niet met elkaar eens bent is okay, maar blijf volwassen en op een leuke manier op elkaar reageren.
En nogmaals : ik ben zeer benieuwd naar deze veel besproken bak :angel:

De 2 weken zijn bijna om :bonk:

Ook wij wachten met smart om de HOPELIJK definitieve versie te kunnen presenteren.
Maar ik verwacht dat dit niet al te lang meer zal duren.

Tevens komt er nog een leuke redelijk grote verrassing aan welke groots zal worden gepresenteerd.

De vraag is inmiddels naar China gezet wanneer we de video's kunnen verwachten.
Ik kan er nog een mail aan spenderen dat als het te lang duurt wij met alle freaks naar Liuyang komen op hun kosten om hem daar te aanschouwen. :p

gr
Marchel

Ik stond de afgelopen dagen al op schiphol te wachten op jullie allemaal maar ik hoorde maar niets...

Hopelijk ontvangen we deze week nog... Dat is de deur compleet openhouden voor nog meer vertraging :p

Hopelijk ontvangen we deze week nog... Dat is de deur compleet openhouden voor nog meer vertraging :p

En dan eind deze week: Het is toch een 100 schots blokje geworden met blinkers. :p

Zonder gekkigheid; iedereen is nu natuurlijk erg benieuwd naar de beelden na deze hype. Hopelijk wordt het waar gemaakt!

Back
Bovenaan