1.2" Willow Mayhem

Ik zou zelf ook de Willow Mayhem op basis van de films als de mooiste bestempelen. Echter toch voor de Golden Illusion gegaan eerder in het jaar. Toendertijd 77 voor de GI of 97 voor de WM, dan is de keuze snel gemaakt. Weet niet precies hoe duur de WM nu is, maar voor dei 10-15 euro verschil wat het met de actieprijs van de WM nu is kan ik er toch een extra cake van bijkopen.
Wellicht volgend jaar de WM aanschaffen als die maximaal 90 is.

Ik vind ze beide he-le-maal top. Die salvo's op het einde van de Illussion vind ik héél fijn, maar de finale van deze misstaat ook niet.

Ik zou zelf ook de Willow Mayhem op basis van de films als de mooiste bestempelen. Echter toch voor de Golden Illusion gegaan eerder in het jaar. Toendertijd 77 voor de GI of 97 voor de WM, dan is de keuze snel gemaakt. Weet niet precies hoe duur de WM nu is, maar voor dei 10-15 euro verschil wat het met de actieprijs van de WM nu is kan ik er toch een extra cake van bijkopen.
Wellicht volgend jaar de WM aanschaffen als die maximaal 90 is.

Met de 30% actie is de WM nu 90 piek

Misschien een persoonlijke ervaring, de effecten van de Golden Illusion vond ik kleiner en sneller weg, voor mij in ieder geval een reden deze te laten staan en voor de Willow Mayhem te gaan.

Ben het inderdaad met je eens dat de Willow Mayhem een wat sierlijkere box is qua schiet tempo, waar de Golden Illusion weer de tails met felle crackling heeft... keuzes...

Toen ik een paar jaar geleden de Golden Illusion had, was het eerste jaar dat die er was of het tweede jar, toen waren de effecten enorm groot en bleven ze enorm lang hangen. Ik had nog nooit zo'n bak meegemaakt. Door de jaren heen is het wat minder geworden (nog één of twee keer gehad), maar ik vind deze en de Willow Mayhem even sterk overkomen.

Ik kom hem echt net tegen op youtube. Wat een geweldige bak! Ook heerlijk dat je die dreunen hoort van de schoten die gelanceerd worden! Blij dat ik er één besteld heb!

Ja dat was echt heel vet zo tussen de huizen op een parkeerplaats. Een regelrechte aanrader!
Nu 2 keer gehad en waren allebei super goed!

Heb hem nog niet besteld maar hij staat nummer 1 op me lijst. Twijfel zelfs of ik er niet 3 moet halen, 1 om 6 uur, 1 of 10 uur en 1 om 1 uur ofzo. Zon prachtig ding

Heb hem nog niet besteld maar hij staat nummer 1 op me lijst. Twijfel zelfs of ik er niet 3 moet halen, 1 om 6 uur, 1 of 10 uur en 1 om 1 uur ofzo. Zon prachtig ding

Echt een topper inderdaad, wil hem dit jaar weer. Het blauw erin is ook Top.

Misschien kun je ook kijkje nemen naar de 1,2” Total Event Box. Die zit op hetzelfde niveau als de Willow Mayhem. Dan heb je wat afwisseling als je dat zou willen. Beide echt top boxen! Heb ze zelf ook in bestelling staan en gaan hier ook beide in de avond de lucht in (voor na 00:00 vind ik ze te langzaam schieten persoonlijk). Maar voor anderen, als je iets goeds zoekt met een beperkt budget is dit ook dikke prima voor na 12 uur. Genieten zul je zeker! Dit is hoe 1,2” hoort te zijn.

Ik heb al een stuk of 10 boxen van dit caliber in de bestelling staan. Haal nog de rainbow chry, mayhem, kingstown en prisma willow erbij, dan heb ik voldoende boxen met dit tempo, al schieten sommige wel iets sneller haha. Maar thnx voor de tip

Back
Bovenaan