Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er mist echt iets aan deze bak, ik heb de filmpjes een paar keer opnieuw gekeken en ik weet het nu. Er mist een goede afsluiter. Hij is echt plotseling voorbij.. het voelt erg kort zo. De prijs is ondanks de shapes ook erg uit verhouding vind ik. Verder wel echt een mooie bak maar zonder een goede afsluiter en voor die prijs laat ik 'm liggen.
Er mist echt iets aan deze bak, ik heb de filmpjes een paar keer opnieuw gekeken en ik weet het nu. Er mist een goede afsluiter. Hij is echt plotseling voorbij.. het voelt erg kort zo. De prijs is ondanks de shapes ook erg uit verhouding vind ik. Verder wel echt een mooie bak maar zonder een goede afsluiter en voor die prijs laat ik 'm liggen.
De laatste waaierrij mist, Iemand van Rubro die ons kan vertellen welk effect hierin zit? Verder een mooie bak.
Erwin ook op deze film mist de laatste rij. Ik tel 4 salvo's en er staan 5 rijen op de afbeelding.Al op de eerste pagina van dit topic is de officiële productvideo gepost. Zie: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...*nieuw-2020*&p=1166478&viewfull=1#post1166478
Erwin ook op deze film mist de laatste rij. Ik tel 4 salvo's en er staan 5 rijen op de afbeelding.
Dat zou wel heel erg jammer zijn, deze box mist namelijk gewoon een einde.Echter, als je het aantal shots aanhoud (80) dan zijn het 2x4 rijen. De afbeelding is dus niet kloppend.
Dat zou wel heel erg jammer zijn, deze box mist namelijk gewoon een einde.
Iemand een consumentenfilmpje van deze?
Zag dat hij verkrijgbaar was bij onze Belgische vrienden