Hardcore helium

Mijn filmpje van de Helium, van iets verder af. Ook deze was helemaal niks mis mee vond hem wel vrij simpel. Tempo is leuk van deze waaiercompound!!

Er mist echt iets aan deze bak, ik heb de filmpjes een paar keer opnieuw gekeken en ik weet het nu. Er mist een goede afsluiter. Hij is echt plotseling voorbij.. het voelt erg kort zo. De prijs is ondanks de shapes ook erg uit verhouding vind ik. Verder wel echt een mooie bak maar zonder een goede afsluiter en voor die prijs laat ik 'm liggen.

Er mist echt iets aan deze bak, ik heb de filmpjes een paar keer opnieuw gekeken en ik weet het nu. Er mist een goede afsluiter. Hij is echt plotseling voorbij.. het voelt erg kort zo. De prijs is ondanks de shapes ook erg uit verhouding vind ik. Verder wel echt een mooie bak maar zonder een goede afsluiter en voor die prijs laat ik 'm liggen.

Helemaal mee eens, tijdens de demo zelf had ik het gevoel dat de bak eerder gestopt was dan hoorde. Mist dus echt een finale. Verder wel een hele fijne bak hoor.

Ook ik kan dat beamen. De box begint gelijk groots, maar eindigt zonder aangekondigd eindsalvo of iets dergelijks. Prima effecten, prima tempo, maar zonder opening en afsluiting mis ik toch echt wat.

volgens mij mist er idd een rij, misschien dat dat de verloren finale is? hoe dan ook, als dit productie is zijn de effecten wel enorm

Ik zei op de demo inderdaad ook dat deze bak waarschijnlijk voor een deel is blijven staan, maar zo op film zie ik toch dat ie best veel rijen heeft geschoten. Kwam onaf over en het valt ook al op vanaf de film beoordeeld dus. Jammer, mooie bak, maar mist dus een afsluiter.

Haha als je de shots telt weet je dat er hij ophoud:bonk:

De laatste waaierrij mist, Iemand van Rubro die ons kan vertellen welk effect hierin zit? Verder een mooie bak.

Dat zou wel heel erg jammer zijn, deze box mist namelijk gewoon een einde.

Hij begint ''plots'' met veel geweld en gaat zo ook weer uit, er zit niet echt een opening of einde aan inderdaad. Maar dat is zelf gelukkig goed op te lossen :D

Iemand een consumentenfilmpje van deze?
Zag dat hij verkrijgbaar was bij onze Belgische vrienden

Iemand een consumentenfilmpje van deze?
Zag dat hij verkrijgbaar was bij onze Belgische vrienden

Zag hem laatst voorbijkomen in de compilatie van PTD. Heb hem genoteerd op de wensenlijst naar aanleiding van de beelden. Niet dat deze box er ook gegarandeerd gaat komen, maar anders vergeet ik zo'n artikel weer. Heb het even opgezocht. De Hardcore Helium is vanaf 23:40 min te zien in de compilatie van PTD.

Back
Bovenaan