Construction [Compound]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY6829
Artikelnaam: Construction
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1823 gram
Aantal schoten: 133 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Construction is een serieuze compound van 2 kg. In deze compound zitten maar liefst 133 tubes. Mooie opbouw met verrassende kleuren en effecten en een spetterende finale dus een complete vuurwerkshow.
Max. tube diameter: 25/30
Tijdsduur: 80 sec.
Stijghoogte: … meter
Kooi: Ja
Kartoneenheid: 2/1
Adviesprijs: 169,00
Voorverkoopprijs: 119,00

Construction-Links-China-Red-Vuurwerkcrew.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
De VT effecten vind ik geweldig, maar de FS effecten vallen behoorlijk in het niet tov de VT effecten. Jammer, maar dat maakt deze box voor mij niet echt super geweldig.

Het lijkt wel of de sterren van het ghost/blink effect compleet kapot worden geslagen. Cake 2 lijkt hetzelfde probleem te hebben.
Cake 3 gaan we natuurlijk nooit zo in de straat zien...

De nieuwe china red boxen zien er erg goed uit maar ik wacht eerst de reacties in januari even af.

Zeker een prima box, helaas was er niet helemaal goed gelet op de schietrichting bij het neerzetten, stond er niet echt recht voor zo. Ik vond het tof om zowel deze als de Bulldozer te hebben, maar deze is dan nog wat duurder en toch minder qua geweld.

Mooi ding dit, de blauw met gouden Blink willow springt eruit net als de flower crown met falling leaves erna, finale met dikke crackling tails is ook fijn. Niet het geweld c van Bulldozer mss maar wel onderscheidender qua effecten vind ik, crack attack erachter :wink:

Hij is nog weer wat duurder, maar de Patriot boeit mij persoonlijk dan weer meer als de Construction. Uiteindelijk zelfde prijs per shot, maar een mooiere show, en meer shots natuurlijk.

Back
Bovenaan