Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goedenavond
Die moeten we jullie helaas nog even verschuldigd blijven onze excuus.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Is hier inmiddels al een video van beschikbaar? Gaat om de Golden Dust 102 schots compound.
Hi Valk, gisteren op de demo van Magnum waren veel mensen erg enthousiast over de nieuwe cake assortimenten. Dit waren voornamelijk de WCKD Heroes en de Ultimate Citytrip. Kunnen jullie de mogelijkheden verkennen om deze toe te voegen aan VPD?
Ik wil graag een Transbomber bestellen, maar het afhaalmoment (30-12 07:00 - 07:30) is al vol, is hier nog iets mee mogelijk?
Ik heb al een paar bestellingen gedaan.Goedenavond
Heb je al bestellingen staan, of word dit jou eerste bestelling?.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Ik heb al een paar bestellingen gedaan.
Als ik met mijn account een bestelling wil doen moet ik opnieuw een afhaaltijd kiezen? Is het anders oke als ik het in de opmerkingen zet?Goedenavond
Als je dan gewoon via jou aangemaakte account de volgende bestelling doet, dan word deze bestelling daaraan toegevoegd.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Ik heb dezelfde vraag: als ik nu een bestelling plaats en ik moet een afhaaltijd kiezen, krijg ik dus automatisch dezelfde afhaaltijd als mijn eerdere bestellingen?
Volgens mij gaat de normale webshop pas eind november begin december online.Nog een vraagje: ik zie op jullie normale webshop de Triple Riot staan, die ik graag wil bestellen. Echter staat er nog geen prijs bij en deze is niet bestelbaar. Wanneer wordt dit mogelijk?
Nog een vraagje: ik zie op jullie normale webshop de Triple Riot staan, die ik graag wil bestellen. Echter staat er nog geen prijs bij en deze is niet bestelbaar. Wanneer wordt dit mogelijk?