[Freakactie 2020] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwschierig... Wat zou jij voor de Snow White willen betalen? Verkoopprijs staat al vast.. Kijken of je in de buurt komt.:)

Lastig! Ik snap dat het een unieke cake is, veel shots en unieke X-shape. Wel is die met 11 seconde weg.

Voor 25 euro zou die er goed kunnen komen. Voor een prijs rond de 30 zal het een twijfel geval blijven, ook afhankelijk waar die kan worden ingezet in een projectje.

Wat betreft Nico nog even nieuwsgierig... hebben jullie ook nog de ambitie om een WAHNSINNige cake aan jullie assortiment toe te voegen?

Lastig! Ik snap dat het een unieke cake is, veel shots en unieke X-shape. Wel is die met 11 seconde weg.

Voor 25 euro zou die er goed kunnen komen. Voor een prijs rond de 30 zal het een twijfel geval blijven, ook afhankelijk waar die kan worden ingezet in een projectje.

Oei, zelfs € 30,00 red hij niet helaas. Afmeting van dat ding speelt ook een rol voor de prijs. Hij is een halve meter breed.
96509-showwhite.jpg

25 euro was ook wel heel optimistisch. 20mm 80 shot i-shape komt daar al niet aan. Ik vind het echt een gaaf ding maar de euro/sec is voor mij te hoog bij dit soort producten. Als je een showtje maakt is het wel perfect

SURPRISE

En wederom een cake online gezet... De Surprise. Een cake die begint met een fontein met een beste crackling en gaat over in ook weer mooie boeketten..

5749-Surprise.jpg

Prijs is hier te zien: Surprise

Zo die is wel erg gaaf. En nog voordelig ook!

Kun je geen dependance beginnen in Zuid-west?:idea::yes:

aan de andere kant.....er zijn ook flink wat cakes die duurder zijn en ook maar kort duren.
Vet concept, maar dit trekt mijn interesse niet echt, zeker niet omdat het ook nog eens 20mm is en er veel andere opties zijn hiervoor.

Twee nieuwe cakes online met volumekorting!

Butterfly

Een 50 schots, 25 mm waaiercake van Nico Feuerwerk met een bijzonder effect: een vlinder. Mooi voor de liefhebbers die eens wat anders willen dan een standaard cake.

- 1 stuks € 44,50
- 2 stuks € 80,00 (€ 40,00 p/s)
- 3 stuks € 112,50 ( € 37,50 p/s)
- 4 stuks € 140,00 ( € 35,00 p/s)

Link naar webshop: Butterfly

Snow White

88 schots, 20 mm waaiercake van Nico Feuerwerk die super snel voorbij is maar wel mooi is om als kleine finale te gebruiken.

- 1 stuks € 44,50
- 2 stuks € 80,00 (€ 40,00 p/s)
- 3 stuks € 112,50 ( € 37,50 p/s)
- 4 stuks € 140,00 ( € 35,00 p/s)

Link naar webshop: Snow White

Hele vette toevoegingen zijn dit zeg. Wellicht prijzig, maar unieke cakes kosten nou eenmaal meer (voornamelijk door de schietwijze). Spijtig dat ik dit jaar geen tijd heb om weer naar Holten te komen, anders zeker van beide minimaal een meegepikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan