[Piroshop] Piroshop Special A 228sh - 19 schots assortiment

Top ass zo te zien. Gelukkig maar want ik heb deze inmiddels in tweevoud aangeschaft.
Een lekker up tempo , prima product om een finalechaos te creëren.

En ja er zitten airbanders in. goed hoor!

Hier nog een film van 2 van deze assortimenten, redelijk snel opvolgend voor wat extra chaos in de lucht.
Prima assortimenten in ieder geval, voor het geld absolute aanraders!
Afsluitend zie je 12 Secret Salutes.

Hier nog een film van 2 van deze assortimenten, redelijk snel opvolgend voor wat extra chaos in de lucht.
Prima assortimenten in ieder geval, voor het geld absolute aanraders!
Afsluitend zie je 12 Secret Salutes.

Ha Mike mooi assortiment vraagje hoe is de burst van dit assortiment? En komen ze hoog of vrij laag?

Burst is gewoon goed, zit ook in kooi dit assortiment.
En effecten niet al te hoog nee, was voor mij bedoeld als chaos met siervuurwerk, als slot van de avond en daar waren ze prima voor geschikt. Leuk ook als losse cakes in de avond, ben je ook ff lekker zoet.

Burst is gewoon goed, zit ook in kooi dit assortiment.
En effecten niet al te hoog nee, was voor mij bedoeld als chaos met siervuurwerk, als slot van de avond en daar waren ze prima voor geschikt. Leuk ook als losse cakes in de avond, ben je ook ff lekker zoet.

Thanks Mike..

Ik had deze, maar vond ze als losse cakes niet zo. Het tempo is daar simpelweg te hoog voor, binnen 7 seconden is de cake leeg. Als je dit assortiment koopt raad ik aan hem helemaal door te lonten en als 1 blok af te steken. Dan heb je voor 119 euro een leuk blokje.

Op de productvideo van Katan lijkt het toch een hele andere set wat de lucht in gaat dan die in de startpost van dit topic. In de video van Katan zelf vind ik het een rommelig setje, terwijl het op de video van Piroshop en ook de straatfilms van Torrr en Rommetje wel overtuigt. Dus toch maar even de vraag, voordat ik de trekker overhaal: Is artikelnummer 6001 van Piroshop gewoon een omlabeling van artikelnummer 1037 van Katan?

Op de productvideo van Katan lijkt het toch een hele andere set wat de lucht in gaat dan die in de startpost van dit topic. In de video van Katan zelf vind ik het een rommelig setje, terwijl het op de video van Piroshop en ook de straatfilms van Torrr en Rommetje wel overtuigt. Dus toch maar even de vraag, voordat ik de trekker overhaal: Is artikelnummer 6001 van Piroshop gewoon een omlabeling van artikelnummer 1037 van Katan?
Nee zijn totaal andere ! Deze piroshop set is echt dik rappe 19sh cakes met ronde boeketen en goede burst .280gr per cake gemiddeld en 17sec brandtijd

mooi tempo, uitwerking is wat mager... dacht even dat deze gelijkwaardig waren aan de big19.
Als de big19 dit tempo had was het helemaal perfect. maar voor de prijs is het zeker een mooie set om in de vooravond mee te spelen.

Deze hier los geschoten, wat een top set qua prijs/kwaliteit!
Harde burst, lekkere spreiding, en veel variatie in de effecten!
enige minpuntje van deze set, er staat nergens op de cake wel effect er in zit.

Deze hier los geschoten, wat een top set qua prijs/kwaliteit!
Harde burst, lekkere spreiding, en veel variatie in de effecten!
enige minpuntje van deze set, er staat nergens op de cake wel effect er in zit.
Klopt alleen a tm l . Als je op youtube had gekeken wist je welke wat was20211231_125617.jpg

Back
Bovenaan