Torrr
VWC lid
Zijn er maar 2 met beetje meer minimaal dus
Je hebt een punt inderdaad, want de cake die ik in de startpost heb staan heeft 231.8 gram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zijn er maar 2 met beetje meer minimaal dus
Hier nog een film van 2 van deze assortimenten, redelijk snel opvolgend voor wat extra chaos in de lucht.
Prima assortimenten in ieder geval, voor het geld absolute aanraders!
Afsluitend zie je 12 Secret Salutes.
Burst is gewoon goed, zit ook in kooi dit assortiment.
En effecten niet al te hoog nee, was voor mij bedoeld als chaos met siervuurwerk, als slot van de avond en daar waren ze prima voor geschikt. Leuk ook als losse cakes in de avond, ben je ook ff lekker zoet.
Ah bedankt voor de snelle reactie!Product code en importeur (katan) zijn 't zelfde. Lijkt me dus wel
Voor 99 euro wel de gok waard.
Nee zijn totaal andere ! Deze piroshop set is echt dik rappe 19sh cakes met ronde boeketen en goede burst .280gr per cake gemiddeld en 17sec brandtijdOp de productvideo van Katan lijkt het toch een hele andere set wat de lucht in gaat dan die in de startpost van dit topic. In de video van Katan zelf vind ik het een rommelig setje, terwijl het op de video van Piroshop en ook de straatfilms van Torrr en Rommetje wel overtuigt. Dus toch maar even de vraag, voordat ik de trekker overhaal: Is artikelnummer 6001 van Piroshop gewoon een omlabeling van artikelnummer 1037 van Katan?
Dan laat ik ze dit jaar wel staan. Als het een omlabeling zou zijn is het 99 euro wel waard.Nee zijn totaal andere ! Deze piroshop set is echt dik rappe 19sh cakes met ronde boeketen en goede burst .280gr per cake gemiddeld en 17sec brandtijd