[Freakactie 2020] Vuurwerk Vathorst

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Dave,

Ik zie dat de 'oude' site offline is, al bekend wanneer jullie weer online zijn met de nieuwe?

Zoals Ruben vermeld heeft is onze 'oude' webshop offline. Gisteren heb ik het beveiligings certificaat aangevraagd voor de nieuwe webshop. Zodra deze is geplaatst op de nieuwe domeinnaam is onze vernieuwde webshop geopend! Ik verwacht zelf dat de webshop aanstaande maandag volledig is geopend. Zodra de webshop open is zal ik het vermelden.

De nieuwe webshop is geopend!

Het is ons eindelijk gelukt om de webshop te openen! Neem allemaal een kijkje op www.vuurwerkvathorst.nl voor de nieuwe aanbiedingen!

Mocht je nog vragen of suggesties hebben kan je me altijd bereiken op: 06 42917779

Met vriendelijke groet,
Dave Brandsen

Oeps, mooie prijzen, heb ik net besloten om een nieuwe laptop aan te schaffen, komt dit om de hoek kijken...:frusty:

Kijk! Ik zie alweer een paar leuke dingen ertussen zitten (wanneer komt dr kingsmen nou?��)

Ik kan me (nu nog)alleen niet aanmelden.met mijn huidige account, kan dat kloppen?

Hallo allemaal,

De hoeveelheid cakes per karton staat nu ook vermeld bij de desbetreffende artikelen.
Daarnaast wil ik nog even meegeven dat het klantenbestand van de oude webshop niet is meegegaan met de nieuwe webshop. Dit wil zeggen dat je opnieuw een account zou moeten creëren.

Met vriendelijke groet,
Dave

Vorig jaar was er een leuke openingsactie richting het einde van jaar/begin nieuwe assortiment. Kunnen we dit jaar ook zoiets verwachten?

Aardig prijskaartje. 100 euro per seizoen. Benieuwd wat die in de freakactie kan gaan doen, jammer want het is wel echt mooie stukje pyro kunst

400 euro gaat natuurlijk helemaal nergens over. Snap dat het top kwaliteit is maar dat is bijna 2 euro per shot... 1.2inch triplex gaat bv voor 1 euro per shot

Dat is mij te duur, zelfs de duitse prijzen maken hem nog twijfelachtig en dan heb je het over al zo'n 150-130 euro goedkoper.

Komen er nog meer Funke/Luypaers producten in de shop? Die nieuwe compound van Luypaers bijvoorbeeld?:angel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan