[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaaf die fluitcombi. Is het al bekend om welke producten het gaat?

Dat was een setje wat we jaren geleden eens aanboden op de freakavond. Wie weet komt er dit jaar weer iets van dit soort setjes terug. De aanbiedingen van de freakmiddag zijn ook alleen daadwerkelijk geldig tijdens de freakmiddag in de winkel. We maken hierin geen uitzonderingen. Hoe erg wij het ook vinden dat je salaris nog niet is gestort, onverwachte kosten aan je huis hebt, je vriendin wilt winkelen of wat voor andere reden dan ook. Dus meemaken bij zijn!

Komt de yellow river terug op voorraad ?

Voorlopig niet!

Gaan jullie toevallig ook de super celebration van vuurwerkmania verkopen? :) zou die graag een weten te bemachtigen.

Deze is zeker te koop via de mania website later in het jaar.

Bredavuurwerk, gaan jullie heeeeeel toevallig nog die nieuwe premium (special #1 tm #5) lijn van katan aanbieden?

Zit niet in de planning. Maar soms komen we met onverwachts met toffe items! :)

Ik wil mijn bestelling bij Breda Vuurwerk graag doorverkopen aan een andere freak vanwege onverwachte ontwikkelingen waar ik begin dit jaar nog geen rekening mee kon houden. Het gaat om de volgende producten:

3x Jorge Wenus (9,95 p.s). €29,85
2x Time Machine (19,50 p.s). €39,- --> Uitverkocht bij Breda
2x Pangu Chengdu (9,95 p.s). €19,90
2x Evolution Red Ghost (11,95 p.s) €23,90
4x Evolution Ruffneck (6,95 p.s). €27,80 --> Uitverkocht bij Breda
Evolution Crown Mix €27,95 --> Uitverkocht bij Breda
Evolution Insane €25,- --> Uitverkocht bij Breda
Mind Shakers €29,60 --> Uitverkocht bij Breda
Sky Streamers Limited Silver Edition €25,- --> Uitverkocht bij Breda
Prague Diamonds €21,20
Stars over Vienna €12,50

Totale waarde +/- €280,-
19 stuks vuurwerk, waarvan relatief veel al uitverkocht.

Deze complete bestelling mag in 1x weg voor een reëel bod. Besef wel dat ik geen kerstman ben en er ook hard voor gespaard heb, en biedingen onder de €200,- direct de prullenbak in gaan. Alle biedingen vanaf €220,- zullen serieus overwogen worden.

Delivery Date: 2019-12-28
Afhaaltijden: 00:45-01:15

Ik wil mijn bestelling bij Breda Vuurwerk graag doorverkopen aan een andere freak vanwege onverwachte ontwikkelingen waar ik begin dit jaar nog geen rekening mee kon houden. Het gaat om de volgende producten:

Prague Diamonds €21,20
Stars over Vienna €12,50

Totale waarde +/- €280,-

Deze complete bestelling mag in 1x weg voor een reëel bod. Besef wel dat ik geen kerstman ben en er ook hard voor gespaard heb, en biedingen onder de €200,- direct de prullenbak in gaan. Alle biedingen vanaf €220,- zullen serieus overwogen worden.

Wettelijk gezien mag je binnen 2 weken afzien van je koop (Wet kopen op afstand). Dus zou je je bestelling mogen annuleren

Wettelijk gezien mag je binnen 2 weken afzien van je koop (Wet kopen op afstand). Dus zou je je bestelling mogen annuleren

Bedankt voor het meedenken, alleen deze bestelling heb ik al geplaatst op 16-01-2019... :wink:
En voor een ander de mogelijkheid om het extra goedkoop te kunnen scoren, iedereen blij :thumbsup:

Er is een Brasalianbox vrijgekomen uit een niet afgeronde order. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Deze box kan ik niet bij bestaande, reeds in gang gezette, offertes/bestellingen plaatsen.

Hoop dat jullie binnenkort nog wat Brasilianboxjes op de kop weten te tikken aangezien ik die nog graag aan me collectie wil toevoegen��

Prague Diamonds €21,20
Stars over Vienna €12,50

Totale waarde +/- €280,-

Mag dit weekend weg voor €198,-!!

beste breda vuurwerk medewerkers:

Jullie hebben de 6 x 19 shots box voor 75 e op de site staan, wat voor een cakes zijn dit precies?

niet alleen dat, je mag zelfs na het in ontvangst nemen van je vuurwerk wettelijk gezien weer retourneren binnen 1 of 2 weken en je bedrag terug krijgen (minus de gemaakte kosten voor de verkoper)
dus je zou de 28e na het ophalen gelijk weer kunnen retourneren.

maar back to the topic :P

wel een heel mooi prijsje, helaas ga ik niet die kant op

Was ook mijn vraag, een vriend van me zou graag de 28e in de avond meegaan om zn bestelling op te halen maar zijn geen blokken meer beschikbaar.

Was ook mijn vraag, een vriend van me zou graag de 28e in de avond meegaan om zn bestelling op te halen maar zijn geen blokken meer beschikbaar.
Is het een idee onder jouw naam zijn bestelling te doen. Dan kun je kiezen voor die extra order blok en worden de bestellingen samengevoegd als het goed is.

Hallo mensen...
De eerste keer voor mij dat ik een freak actie wil proberen..
Ik heb een bestedings bedrag van 1500.
Ben gek op grote boxen zoals de sodom en gomorrah.
Maar zie door de bomen het bos niet meer ben ook helemaal niet bekend met bredavuurwerk dus mensen met ervaring?
Of freaks die zin en tijd hebben om voor mij eens mee te kijken wat ik voor moois zou kunnen krijgen voor dit bedrag?

Mvg

Hallo mensen...
De eerste keer voor mij dat ik een freak actie wil proberen..
Ik heb een bestedings bedrag van 1500.
Ben gek op grote boxen zoals de sodom en gomorrah.
Maar zie door de bomen het bos niet meer ben ook helemaal niet bekend met bredavuurwerk dus mensen met ervaring?
Of freaks die zin en tijd hebben om voor mij eens mee te kijken wat ik voor moois zou kunnen krijgen voor dit bedrag?

Mvg
Genoeg goeds gelezen over Breda, zelf geen ervaring nog maar dit jaar ook voor het eerst besteld.
Advies voor aankopen blijft altijd lastig maar als je van groot houdt zou ik iig de Skyline on fire nemen. Moet je alleen wel een locatie hebben met een beetje ruimte, in een smal straatje is zonde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan