Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Uit de startpostArtikelnummer: 471
Artikelnaam: ANGRY RED HORNET
Bruto Gewicht: 8750 gram
Netto kruitgewicht: 1400 gram
.
Precies 1400 gram?Uit de startpost![]()
Zoek de Angry Red Hornet hahaha.
Hier een straatvideo van de box tussen 2 Red Maroons in.
Dank je wel! Ja dat was zeker bizar om het zo te stoken, 2 red maroon er bij en genieten maar!Wat gaaf dit zeg! Heerlijk volgas rood pompen, prachtig.
De Angry Red Hornet is nog vrij goed zichtbaar, top combinatie zo. En de reactie op het eind zegt alles over de beleving.
Ik heb trouwens precies dezelfde combi gedaan twee jaar geleden, met nog een extra angry red hornet.Zoek de Angry Red Hornet hahaha.
Die ramt niet zo door als een Red Maroon, die cakes gaan allemaal in ander tempo.Geniaal. Kijken of ik dit ook eens kan fixen. Misschien de code red er bij toevoegen.. of zal die iets te langzaam zijn?
Zijn daar geen beelden van?Ik heb trouwens precies dezelfde combi gedaan twee jaar geleden, met nog een extra angry red hornet.
Twee angry red hornet in het midden en de twee red maroon ernaast. Topcombi hoor....Ook met die spinners erbij geeft het net wat meer chaos![]()
2 stuks van afgelopen jaarwisseling:
Ik twijfel om deze per 5 als finale te schieten of de code red, wat zeggen jullie? Wat zou de effect diameter zijn van deze box?
5 stuks met elk zo'n 20m ertussen.
Helaas had ik niet de versie die ik gehoopt had.