Evo Show Tails

Als ik het goed heb begrepen, blijven singleshots met mine wél toegestaan in Nederland. Zou dat betekenen dat deze toppers nog gewoon te koop zijn eind van het jaar?

Ik zag hem wat later nog in de chat haha, maar ja ben ik ook benieuwd naar! Dat zou anders nog wat ruimte geven om daar een leuk project mee te bedenken

Als ik het goed heb begrepen, blijven singleshots met mine wél toegestaan in Nederland. Zou dat betekenen dat deze toppers nog gewoon te koop zijn eind van het jaar?

Dat is heel simpel: elk artikel heeft zijn eigen registratie. Als deze destijds als Mine zijn gecategoriseerd dan mogen ze wel, heeft EVO ze destijds als Single Shot gecategoriseerd dan mogen ze niet meer. Vraag is dus alleen hoe ze geregistreerd staan.

Kijk je in de Startpost dan staat in de artikelomschrijving "Een set van 6 30mm single shots met dikke tails". Dat zou kunnen betekenen dat ze als Single Shot zijn vastgelegd en dus niet meer mogen.

Over mines gesproken? Mogen hummers en go getters wel in single shots? Misschien leuk om een grotere single shot met parachute terug op de markt te brengen? Of parachute pihlen?
Ik roep wat in me op komt haha.

Mines met lichteffect mogen ook; wellicht liggen daar nog kansen. Microstars en bombettes met ruimte voor "Spaanse" perch/metaal lichteffect hoogstens tot 1 gram.

Mines met lichteffect mogen ook; wellicht liggen daar nog kansen. Microstars en bombettes met 1 gram "Spaanse" perch/metaal lichteffect.

Klopt, hier is men al mee bezig had ik vernomen, om het gat op te vullen met mines ( lees: niet 1 op 1 te vervangen ).

@dikkeeric, ja zeker. De ABA 50mm 'singleshots' voor de Duitse markt zijn ook mines. Dit kan inderdaad zeer divers worden ingevuld, tot kaliber 50mm. De flash knallen zijn in de praktijk niet zo heel denderend dan, maar een dikke sier mine is wel heerlijk! Of met hummers, fluiters etc.

Weet iemand een adres waar ze te koop zijn? Heb 1 á 2 kartonnetjes nodig voor mijn show dit jaar. :cool:

paar posts boven jullie...

Wij gaan even bij onze agent informeren.
Het 1e jaar vielen deze als het goed is onder mines.
Mij de 2e productie onder single shots en mogen deze dus niet meer.

Aangezien er geen bombette inzit zouden deze dus gewoon onder mines moeten vallen.

gr
Marchel

Wij gaan even bij onze agent informeren.
Het 1e jaar vielen deze als het goed is onder mines.
Mij de 2e productie onder single shots en mogen deze dus niet meer.

Aangezien er geen bombette inzit zouden deze dus gewoon onder mines moeten vallen.

gr
Marchel

Ik hoor het graag! Wil erg graag met deze single shots werken dit jaar... wat een mooie apparaten.

Back
Bovenaan