Tears of Angels

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY3004
Artikelnaam: Tears of Angels
Bruto Gewicht: 3 kg
Netto Kruitgewicht: 492,5 gram
Aantal Schoten: 70 schoten
Effectomschrijving: V- Shape
Tube diameter: 20 mm
Kooi: Ja
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: 25 sec.
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: € 59,50

china_red_2020_tears_of_angels.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke cake, mooie diverse effecten. Deed mij een beetje denken aan The Pride van Wolff, ik vind het positief dat er meerdere van zulke grote waaiers op de markt komen!

Adviesprijs €59,50 overigens

Leuk bakkie hoor, dit soort waaiers met 70 schoten zie je niet heel veel, voor een leuk bedrag tijdens de freaksactie neem ik er zeker eentje mee

Leuke cake, mooie diverse effecten. Deed mij een beetje denken aan The Pride van Wolff, ik vind het positief dat er meerdere van zulke grote waaiers op de markt komen!

Adviesprijs €59,50 overigens

Die is een stuk goedkoper ( 39,95) en schiet de laatste 3 salvo's echter niet in Z shape. Waar door die sowieso qua prijs mijn voorkeur heeft :wink:

Die is een stuk goedkoper ( 39,95) en schiet de laatste 3 salvo's echter niet in Z shape. Waar door die sowieso qua prijs mijn voorkeur heeft :wink:

X2
Hoop dat deze net zoals ghost town voor een bedragje van 32,50 beschikbaar wordt, dat zou heel aantrekkelijk zijn.

Ik heb deze nog steeds op de lijst staan. Blijft een prachtige cake zo op film. Wel erg benieuwd hoe hij bij een demo zou presteren.

Ik ben toch wel benieuwt naar deze waaier. Als je ziet wat men tegenwoordig kan met een 500gr 100sh cake dan kan deze 70sh waaier toch best leuk worden.

Ik ben toch wel benieuwt naar deze waaier. Als je ziet wat men tegenwoordig kan met een 500gr 100sh cake dan kan deze 70sh waaier toch best leuk worden.

Toch ben ik een beetje terughoudend, want in hoe verre is de werkelijkheid van deze cake in vergelijking met het krekelfilmpje. Het is tenslotte maar 7 gram per tube ?
Twijfels hier iig om hem te bestellen.

Ik vind het concept van de cake en de uitvoering op het demofilmpje werkelijk schitterend over komen maar zit met diezelfde reservering als Torr. Voor dit jaar laat ik hem staan maar wacht met smart de straatfilmpjes af.

Back
Bovenaan