Fallas 2021 [Wie gaan er]

Nitraat12

VWC lid
Gezien de grote domper door het aflasten zijn er een groot aantal mensen die hun tickets hebben omgeboekt naar 2021.

Dus bij deze alvast een nieuw topic!

Wie gaan er in 2021? Hoe lang gaan jullie en waar verblijven jullie? :)

Wie: Gimi + Broertje
Wanneer: 15 t/m 20 maart
Waar: my little appartemento (wijk En Corts
Vlucht:

Wie: Serpico + broertje
Waar: appartement in Russafa wijk (Gran Via de les Germanies)
Vlucht: Transavia - nog niet bekend via welk vliegveld

Wie: Tijgernootje
Wanneer: 15 t/m 21 maart
Waar: Appartement op ong. 100-300m vanaf het Plaza del Ayuntamiento
Vlucht: ...

Wie: EHVuurwerk met 2 vrienden
Wanneer: 14 t/m 20 maart
Waar: ...

Wie: Spolette
Wanneer: 11 t/m 20 maart
Waar: ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Airbnb om kunnen boeken naar 2021.

Samen met broertje, my little appartemento (wijk En Corts) van 15 tm 20 maart.

Alleen half april als de tickets beschikbaar komen, deze nog boeken.

Uiteraard wil ik weer het openings weekend mee pakken en denk dat ik dan toch weer voor 10 dagen boekt 11-21 maart bijvoorbeeld, maar eeest afwachten dat de tickets weer online komen, kon helaas mijn tickets voor nu niet meer omboeken

Fijn dat dit topic er weer is. Mooi de flinke kater wegspoelen en proberen dit zsm te vergeten en vooruit te kijken. Want voelt zeker als een flinke kater.

Uiteraard, mits Corona er niet is:wink:, weer bij. Zal vast weer 15-20 maart ofzo worden.

Ook het openingsweekend is zeer goed bevallen en willen wij hoe dan ook weer naar toe. Laat de tickets maar snel weer online komen.

Voor nu eerst 14 t/m 20 juli geboekt,
Als half april de hotels en de vliegtickets voor maart 2021 online komen, die direct boeken :cool:

Ik schuif ook maar gelijk aan in dit topic. Plan was om dit jaar te gaan, maar mijn zwager kon (achteraf gelukkig) niet. Planning was om binnenkort het verblijf al te gaan boeken voor 2021, maar dat gaan we nu zeker doen. Datum die we in gedachten hadden was 16 t/m 20 maart.

Precies wat je zegt Wesley, hier ook een flinke kater aanwezig. Ik heb ieder geval als troostprijs een ander vuurwerkfestivalletje geboekt en ik moet nog even kijken voor juli in verband met het ( te ) warme weer daar in de stad.

Maar zodra de tickets vrijkomen dan zal ik ook gelijk gaan boeken voor 2021! En er maar het beste van proberen te maken dit jaar met shows bezoeken en misschien nog een festivalletje meepakken.

2021 XXL fallas trip!

Van de zomer neem ik met een korrel zout, dat komt veel te vroeg. En het is in die periode ook onaangenaam warm daar.

Wie: Serpico + broertje
Waar: appartement in Russafa wijk (Gran Via de les Germanies)
Vlucht: Transavia - nog niet bekend via welk vliegveld

Zoals in m'n "eigen draadje"al beschreven:
Dus tot zover is geregeld: een appartement voor 3 pers van 15 t/m 21 maart op ong 100-300m van het centrale plein bij het raadhuis.
https://www.booking.com/hotel/es/cen...bar_static_map

Nou maar hopen dat het geen slap aftreksel word van een normale fallas periode in valencia :confused:
B.t.w vliegtickets moeten nog altijd worden geboekt want die dat kan nergens zover ik weet,nu al :frusty:

Staat ook wel weer op de agenda, maar wacht toch eerst eens even af hoe dit af gaat lopen... Ik vermoed dat de ticketprijzen sky-high zullen zijn na dit drama..
Airbnb wel al vast "gereserveerd" zodat deze niet voor mijn neus weggekaapt wordt.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan