Win kaarten voor de besloten demo van Vuurwerktotaal!!

Tof om te zien dat er verschillende actieve leden naar de demo komen! Als je mij ziet (Anti Vuurwerkverbod vest aan), spreek me dan zeker even aan! Tot vanavond!

Tof om te zien dat er verschillende actieve leden naar de demo komen! Als je mij ziet (Anti Vuurwerkverbod vest aan), spreek me dan zeker even aan! Tot vanavond!

Off topic: Ik zie wat merchandising ontstaan. Volgens mij verkopen die vesten best goed.

Genoten van de demo. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Bedankt Vuurwerkcrew en Vuurwerktotaal!

Ook ik heb superdemo gehad vanavond alle credits voor VWT en VWC bedankt hiervoor! Hapjes en drankjes in overvloed en ook nog een bbq buiten en dit met echt prima weer buiten windstil en volle maan wat natuurlijk prima is voor het vuurwerk. Prima demo gezien en toppers in mijn ogen Shots of Anarchy, Code Red, Dutch Protocol, Massive, White Red Rebel o.a en alle Volt boxen werden in een soort van finale geschoten per 3, echt prachtig wat blijven die toch goed zeg. Echt veel kleur en voorzien van prima burst moet er ook bij zeggen dat de Massive en de White Red Rebel ook echt goed waren en er kwamen ook flinke klappen vanaf zeg. En de finale was ook echt om van te smullen. Kortom prima avond gehad...

Was ook aanwezig bij de demo, erg leuk om eens mee te maken. Alles was goed geregeld, bij binnenkomst een schietlijst ontvangen en in de kantine stond een muur van producten opgesteld. Nog even een drankje kunnen doen en daarna door naar het schietveld waar de show ging beginnen. Een aantal nieuwe producten als de Code Red en Saluted zijn mij goed bijgebleven. De crossette Alpha Cake is ook een mooie nieuwkomer! Verder waren de spektakelshows ook geweldig.. maargoed filmpjes zeggen meer dan woorden :yes:

Spektakelshow 1, alle VOLT flowerbeds in 1 show geschoten

Spektakelshow 2, producten uit de specialized line, waaronder de nieuwe Saluted cake :handsup:

Grandfinaleshow

Bij het verlaten van de locatie nog een VOLT t-shirt en Dalí-masker ontvangen. Nogmaals bedankt VWT en VWCrew voor het mogelijk maken van deze geslaagde avond! Volgend jaar weer? :angel: :handsup:

Back
Bovenaan