Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja hier ook weer! Benieuwd hoe die dit jaar gaat zijn. Vorig jaar was die dikke prima. Geeft het een heerlijke herrie in de straat voor een leuke prijs. Heb er 3 staan dit jaar. Alleen nog niet erover uit of ik ze alle 3 tegelijk schiet of er nog 1 apart schiet. Of 1 en dan 2, iemand suggesties?
Heb 'm ook nooit gehad maar wel vaker gezien op demo's en showtjes. Het is een prima boxje voor een leuke prijs en je ziet dat Rubro er een populaire schietwijze mee heeft gecreërd want je ziet soortgelijke boxen bijna bij iedere importeur.
Het is wel een box die ik persoonlijk per 2 zou schieten omdat ik het anders te saai vind. De Champions edition is een véél beter alternatief. Maar ook gelijk 2 keer zo duur.
De champions versie per 2 schieten das ook een optie.
volgend jaar een multicolor versie ?
wordt ie alleen wel duurder vanLiever een max loaded versie.
Voor de prijs van ongeveer 70 is dit echt een top box en zou hem zeker aanraden een keer te proberen.Deze box nog nooit gehad omdat ik eigenlijk niet overtuigd ben door de beelden die ik zie...
Maar begint nu na al die jaren en lyrische reacties toch te knagen. Hopelijk kan ik deze nog ergens voor een leuk prijsje op de kop tikken om te zien of mijn twijfels terecht waren of niet.
Deze box nog nooit gehad omdat ik eigenlijk niet overtuigd ben door de beelden die ik zie...
Maar begint nu na al die jaren en lyrische reacties toch te knagen. Hopelijk kan ik deze nog ergens voor een leuk prijsje op de kop tikken om te zien of mijn twijfels terecht waren of niet.