Bulldozer [Compound]

Toch komen de eerste twee cakes op bovenstaande video niet echt bijzonder over qua effect en spreiding. Lijkt allemaal wat gehaast en niet goed afgewerkt. Maar misschien moet je dit in het echt ervaren.
De derde cake is briljant!

Lijkt me nog een 2018 met dat snelle (door)schieten van 1e twee cakes tov filmpjes van nettere 2019. Wou er wat fluitcakes bij doen als finale, maar met wissselende tijden wordt dat moeilijk timen.

voor de mensen die nog twijfelen over de aankoop bij de start van de freak aktie. hij stond in de straat en de camera draaide! ik zeg aanrader!!!!

Valt dan op dat CR weinig artikelen heeft met 30mm tubes.. al lijken de uitwerkingen er niet minder om.

Op sommige video's schiet hij in een stabiel tempo, maar veel andere video's tonen een bak die veel sneller schiet. Dat brengt me aan het twijfelen of ik niet beter een andere box kan nemen om wat meer van te genieten. Meer freaks die zo denken?

stabielere is 2019 versie, chaotischer is jaren daarvoor dus als je nu bestelt krijg je vrijwel zeker stabiel schietende 2019, misschien 2020 versie met veranderde eindcake (zie filmpje)

Gisteren besteld maar hoop dat ik de 2019 batch krijg, heb er wel om gevraagd. Vind de nieuwe finale cake toch net iets minder

Back
Bovenaan