Fire Festival

Hele toffe bak. Even een rust momentje in de chaos. Prachtige tail, helder, goed tempo. Topbak.

Deze samen met de something different verwerkt in de 18.00 show! Beide prachtige blokken

zorg wel dat je voldoende afstand kunt nemen, anders krijg je dit idee...lekker chaos, maar niet helemaal zoals ik het voorgesteld had... Zou hem zo weer kopen overigens, top ding, maar dan wel een andere schietplek

Hierbij een straatvideo van de Fire Festival! Wat een dikke tail bak is dit en afstand is vereist, wat een geweld!

Vanwege de mist mijn show uit elkaar getrokken en los geschoten. Hier zie je de Fire Festival gevolgd door de W-Triple Layer en als afsluiter 7x 2" Fall out.

Stonden ook hier te dichtbij voor het mooie effect, maar indrukwekkend is ie wel. De pauze mag er dus wel uit. :)
Na de I am Fan.

Zo de knetter, wat een strakke bak aan de filmpjes te zien. Alleen de pauze is wat jammer, maar daar valt wat aan te doen:devil:
Hij is besteld!

Inderdaad! Wat een top bakkie tails! Hopelijk kan ik deze met de china red actie nog even op de kop tikken. Heb spijt dat ik deze vorig jaar niet heb gekocht. Dit jaar maar aanschaffen.

Vorig jaar was het budget op. Nu als een van de eerste producten besteld voor een leuke prijs (dank aan Patrick). Wel nadenken waar te schieten. Want aan de straatfimpjes te zien, sta je er al snel veel te dicht op.

Deze gruwelijke bak gaan we ook sowieso bestellen voor dit jaar. Heerlijk om je show mee af te trappen of als begin van een finale oid. Of gewoon lekker los met een andere combi.

Zelf zat ik te denken om deze eerst af te steken met opvolgend de obsessed...denk dat dat prima kan :D

Deze bak Is gereserveerd en daar omheen cakes/boxen verzamelen voor een showtje. Elegant night is een mooie optie/afsluiter, maar betwijfel of dit een optie voor m’n budget. Ff wachten op de CN actie en of er nog wat leuks op vwpd staat als ze online komen.

Back
Bovenaan