2 Minute Pyroshow [Uitloop 2023]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 2550
Artikelnaam: 2 Minute Pyroshow
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1944 gram
Aantal schoten: 240 - compound
Effectomschrijving: I. Groene blink mine tot zilveren, rode en paarse coconut effecten, Brocade crown met chrysanthemum.
II. Witte blink mine tot rode, groene, paarse en zilveren coconut effecten met witte, gouden, groene en rode blink, Brocade crown met chrysanthemum.
III. Rode blink mine tot rode, paarse, bluawe en gouden blink, Brocade crown met rode en groene blink.
IV. Chrysanthemum mine tot rode, groene, blauwe en paarse sterren met brocade crown.

Afmeting: 60 x 25 x 14 cm
Max. tube diameter: 20
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs:
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

2550-2-minute-pyroshow_copy.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben echt heel erg benieuwd naar de demo van broekhoff dit jaar....dit lijkt me echt een geweldige nieuwe lijn binnen broekhoff. Wat een berg hoopvolle producten...ppfff

Ik vraag mij af of de afmetingen van deze box wel kloppen, zo ja dan zijn te tubes wel heel erg klein :)

1" om precies te zijn. Ik tel er in de breedte 24, verdeeld over 60cm = 25mm. Dat valt nog wel mee toch?

Je hebt inderdaad gelijk, maar de breedte vond/vind ik in verhouding zo klein overkomen. 25 cm breed is niet wat ik in mijn hoofd heb voor een 200 schots box. Maar het is nog vroeg :)

Je hebt inderdaad gelijk, maar de breedte vond/vind ik in verhouding zo klein overkomen. 25 cm breed is niet wat ik in mijn hoofd heb voor een 200 schots box. Maar het is nog vroeg :)

No Problemo! Overigens vallen de meeste "langdurige" boxen meestal tegen. We wachten de demo's maar af.

Het is 240 schoten, compound, 2 kilo kruit en duurt 2 minuten. Wat voor prijs had jij dan eigenlijk verwacht?
Of vind je deze te goedkoop?:devil:

Wat een goede box is dit. Dikke boeketten en dito burst. Daarbij lekker veelzijdig en langdradig. Aanrader!

Helaas de goede camera niet tot mijn beschikking. Daarom gefilmd met een telefoon.

Er staat in dit topic dat het om een 240 schots 20mm box gaat, maar in bovenstaande video's zie ik 150 schots 25mm?

Back
Bovenaan