Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie dingen, absoluut. Maar we hadden ook de 4-16 en die leken me meer waard voor hun geld, ondanks de betere en gevarieerdere opbouw van de Stars. Maar mooie grote, gekleurde effecten, mooie opbouw. Ja, Wolff heerscht.
te weinig opvallende kwaliteit voor je geld
ik vond ze op zich goed, maar niet opvallend mooi, dát alleen qua opbouw, die is goed. Maar goedkopere potten van Dynasty, vooral de 4-16, waren minstens zo mooi, goedkoper en dus meer je geld waard!
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Met welke cakes kun je deze vergelijken kwa groote? Dus hoogte/breedte... De effecten zien er zeer mooi uit...
De cakes zijn kwa grote exact het zelfde als de Stars over Paris, en een slagje kleiner dan bijvoorbeeld de Silver Salute.
160x150x150 mm is de maat van de Stars over Paris
De cakes zijn kwa grote exact het zelfde als de Stars over Paris, en een slagje kleiner dan bijvoorbeeld de Silver Salute.
160x150x150 mm is de maat van de Stars over Paris
Dus ze zijn eigenlijk niet zo groot... Ik zoek grotere betaalbare cakes, ik heb nogal slechte ervaringen met kleinere cakes door dat ze vaak omvallen.