[Dynasty] 3 Stars

Mooie dingen, absoluut. Maar we hadden ook de 4-16 en die leken me meer waard voor hun geld, ondanks de betere en gevarieerdere opbouw van de Stars. Maar mooie grote, gekleurde effecten, mooie opbouw. Ja, Wolff heerscht.

Vond hem toch wel een klein beetje tegenvallen. Niet slecht, maar verwachte er iets meer van! Burst en de effecten was kleiner dan bij de meeste cakes die ik had. Volgend jaar alleen maar weer de SoP

idd, ik koop ze ook niet nogmaals, te weinig opvallende kwaliteit voor je geld, kun je toch beter anders besteden

Mooie dingen, absoluut. Maar we hadden ook de 4-16 en die leken me meer waard voor hun geld, ondanks de betere en gevarieerdere opbouw van de Stars. Maar mooie grote, gekleurde effecten, mooie opbouw. Ja, Wolff heerscht.

te weinig opvallende kwaliteit voor je geld

Je zegt eerst dat het mooie dingen zijn en dat de potten een goede en gevarieerde opbouw heeft.
Als je dat zegt, kun je toch de conclusie trekken dat het juist wel een opvallende kwaliteit is voor het geld.

Waar vind je ergens anders een pakket samengesteld met die effecten, de vorm van het schieten?
€78 euro voor deze potten is niet veel, gewoon een aanrader voor iemand die 3 kwaliteit potten wil afsteken en ook nog iets kleiner heeft. En natuurlijk ook gewoon voor de freaks.

En als je ze met korting kan krijgen is het natuurlijk helemaal geen geld:D

Laatst bewerkt:
ik vond ze op zich goed, maar niet opvallend mooi, dát alleen qua opbouw, die is goed. Maar goedkopere potten van Dynasty, vooral de 4-16, waren minstens zo mooi, goedkoper en dus meer je geld waard!

ik vond ze op zich goed, maar niet opvallend mooi, dát alleen qua opbouw, die is goed. Maar goedkopere potten van Dynasty, vooral de 4-16, waren minstens zo mooi, goedkoper en dus meer je geld waard!

Hier ben ik het volledig mee eens, mooie potten voor de gewone consument maar als freak zou ik toch wat verder kijken...

Ik snuffelde wat rond op YouTube, toen kwam ik deze filmpjes tegen!

Stars over Moscow
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Stars over Berling
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Stars over London
+ YouTube Video

ik *bumb* deze even.

Wat zijn de ervaringen van dit pakket afgelopen jaar? Ik hoor namelijk veel negatieve reacties over de SoP van 2009-2010. Hoe zit het met dit assortiment?

Met welke cakes kun je deze vergelijken kwa groote? Dus hoogte/breedte... De effecten zien er zeer mooi uit...

Met welke cakes kun je deze vergelijken kwa groote? Dus hoogte/breedte... De effecten zien er zeer mooi uit...

De cakes zijn kwa grote exact het zelfde als de Stars over Paris, en een slagje kleiner dan bijvoorbeeld de Silver Salute.

160x150x150 mm is de maat van de Stars over Paris

De cakes zijn kwa grote exact het zelfde als de Stars over Paris, en een slagje kleiner dan bijvoorbeeld de Silver Salute.

160x150x150 mm is de maat van de Stars over Paris

Ik denk dat hij bedoeld kwa effect versprijding.
Ik vind persoonlijk deze cakes niet geweldig.
beetje prijzig en standaard effecten!
Maar heb ze zelf nog nooit gehad.
dus eigenlijk mag ik niet oordelen!:wink:

Dus ze zijn eigenlijk niet zo groot... Ik zoek grotere betaalbare cakes, ik heb nogal slechte ervaringen met kleinere cakes door dat ze vaak omvallen.

Dus ze zijn eigenlijk niet zo groot... Ik zoek grotere betaalbare cakes, ik heb nogal slechte ervaringen met kleinere cakes door dat ze vaak omvallen.

vastzetten! is dat de reden nu dat je geen kleinere cakes meer koopt? groot betekend niet meteen mooier/beter

Nou ik koop inderdaad niet veel kleinere cakes meer, en de grotere cakes zijn ook niet altijd beter/mooier, maar daar zoek ik ze wel op uit... Dan maar iets meer geld kwijt...

Tsja het zijn geen Showtime formaat blokken die je even uit de vuurwerkwinkel haalt. Maar laat je niet misleiden door het formaat van cakes. Laten we de Oriental cakes van Bonfire erbij pakken, zoa klein als het maar kan wezen en verdomd goed. Voor gebakken lucht betaal je ook hé!

Back
Bovenaan