[Dynasty] 3 Stars

dit is een leuk pakket met goede cakes zeker een aanrader
afgelopen 2 jaar gehad en er elk jaar van genoten

50 euro bij Meijerink Apeldoorn. Net zo duur als de Super 4-16 dus. Voor welke vinden jullie dat ik moet gaan?

ik vind de super 4-16 beetje tegenvallen. de 3 stars heb ik zelf nog niet gehad. en ik haal ook de 3stars in apeldoorn:p maar ik denk dat 3stars het veel beter doet dan de 4-16. en de richtprijs van de 3 stars is normaal tegen de 80 euro. dus ook nog goeie aanbieding

ik vind de super 4-16 beetje tegenvallen. de 3 stars heb ik zelf nog niet gehad. en ik haal ook de 3stars in apeldoorn:p maar ik denk dat 3stars het veel beter doet dan de 4-16. en de richtprijs van de 3 stars is normaal tegen de 80 euro. dus ook nog goeie aanbieding

Ja, daar heb je een punt. Ik ga voor de 3 stars dan, bedankt!

de 3 stars die ik kreeg komt uit 2008, aan de reacties te zien zijn die wel het best. maar dus wel 3 jaar overjarig dus dat zal wel wat minder worden. zal mij benieuwen

€50 euro voor dit pakket betaald maar vond deze echt tegenvallen, de Super 4-16 waar ik minder van verwachte die was echt veel en veel mooier!

Is dit assortiment nog leverbaar? Heb er goede ervaringen mee want heb het aantal malen gehad... Prachtige cakes dit, samen met Stars over Paris.

Back
Bovenaan