2" Big Chill

Helemaal eens, van de 7 soorten singleshots in de collectie kwam deze als 1 van de betere uit de bus, zo niet de beste. En de rest was ook gewoon top, zegt wel wat. Gelukkig nog een aantal extra gekocht zodat we er nogmaals van kunnen genieten.

Ook de big chil gehad...
Wel 1 kant tekening broekhoff had te weinig van deze single shots uitgeleverd dus kregen we de geflopte sky hunter van vorig jaar maar deels mee. Ik moet zeggen dat ik hier wel goed van baalde. Maar er was geen alternatieve oplossing want geld terug was geen optie bij betreffend verkooppunt.

Ook de big chil gehad...
Wel 1 kant tekening broekhoff had te weinig van deze single shots uitgeleverd dus kregen we de geflopte sky hunter van vorig jaar maar deels mee. Ik moet zeggen dat ik hier wel goed van baalde. Maar er was geen alternatieve oplossing want geld terug was geen optie bij betreffend verkooppunt.

Als mij dat zou overkomen zou ik óf geld terug, óf dan wat anders meenemen, maar dan wel zelf kiezen, want die Skyhunter is het geld ook niet waard. Ik had dan liever een cake of een mooie set pijlen gekozen.

Ook de big chil gehad...

Pfoe, gaat die winkel eventjes tegen de wet in zeg, als zij een product niet kunnen leveren, zijn zij diegenen die de koopovereenkomst niet na kunnen komen. Dat betekend in alle gevallen dat jij als klant recht hebt op jouw geld terug, jij koopt immers niet het product dat zij jou ter vervanging aanbieden.

Machtige dingen deze big chills, wat een klappen en spreiding. De blink erin is slim bedacht. Langer effect en spreiding vooral visueel. Zelfde als the junk en fall out natuurlijk deze.

Pfoe, gaat die winkel eventjes tegen de wet in zeg, als zij een product niet kunnen leveren, zijn zij diegenen die de koopovereenkomst niet na kunnen komen. Dat betekend in alle gevallen dat jij als klant recht hebt op jouw geld terug, jij koopt immers niet het product dat zij jou ter vervanging aanbieden.

Tja zij vonden dat dit de een goede afhandeling was. Wel het idee gekregen dat broekhoff het gestimuleerd heeft omd e sky hunters als vervanger aan te bieden. Want ik ben blijkbaar niet de enige. Vorig jaar was ik al teleurgesteld met de sky hunter, dit jaar bestel ik niet meer van broekhof. Twee keer op rij betaal je in vergelijking meer dan de concurent voor een goed product die of niet aan je verwachting voldoet en of niet geleverd word.

Ook bij een normale verkooppunt die niks met freaks te maken heeft was op de hoogte gesteld namens de importeur om als vervanger de skyhunter aan te bieden door te korten met fall out/big chill levering.
Heb zelf wel de fall out meegekregen door eerdere communicatie en te reserveren maar zie geen reden dat hij zou moeten liegen hierover

Een "gewone" consument is misschien niet op de hoogte van de flop met de Sky Hunter en ziet het misschien als prima oplossing, helaas treft een winkelier ook af en toe een freak en ja, daar moet je dat gewoon niet bij doen, niet goed voor de naam van de winkel, niet goed voor Broekhoff, gewoon niet goed.

Een "gewone" consument is misschien niet op de hoogte van de flop met de Sky Hunter en ziet het misschien als prima oplossing, helaas treft een winkelier ook af en toe een freak en ja, daar moet je dat gewoon niet bij doen, niet goed voor de naam van de winkel, niet goed voor Broekhoff, gewoon niet goed.
Bij mij ook aantal Sky Hunters voor de Big Chill helaas, heb die ook geweigerd en gewoon in goed overleg geld teruggehad. Prima opgelost met de winkel waar ik altijd Broekhoff kocht...

Hier een vergelijkingsvideo waarop goed te zien en te horen is hoe hard de burst nu echt is! Op 2:16 komt een omlabeling (the junk) voorbij en meteen daarna de Big Chill zelf.:)

er zit geen 2 in iig. Dat kan nooit. Je krijgt alleen zo een dreun bij een bepaald aantal gram. En dat is al snel over de 5 gram volgens mij. Misschien een openmaken.

Hier nog even een vergelijking van 12 verschillende F3 single shots, allemaal geschoten vanaf de zelfde afstand voor goed vergelijk:

Het gaat om de volgende (in willekeurige volgorde):

Cafferata Mortar King
Cafferata Bombette Packe
Katan 2'' big shot
China Red Sunflower
Broekhoff 2'' Big chill
GBV-Weco Bombardos
Vuurwerkmania The Junk
Funke Kometenbomben
Luypaers Ball Python
Evolution Fireworsk Sonnet 9
Evolution Fireworsk Eccentric Shots