Something Different

Helemaal mee eens met bovenstaande, ik had hem tussendoor gestookt met het idee wat sierlijke tussendoor. Deze vlamde erop joh! Niet normaal, mooie combinatie met sierlijk en goede knallen. Ik neem het volgend jaar sowieso erbij

Voor het 2e jaar in de collectie en wederom erg gaaf! Effecten tussen de tails zijn bijzonder en mooi.
Heerlijke lanceergeluid viel mij dit jaar ook meer op. Ramde veel meer weg dan vorig o&n. Lage mijneffecten kwamen zeer dichtbij, brandend kruitdouche, stond er wel iets dichter op dan vorige jaarwisseling, meter of 9. Gaat zo weer de collectie in, uniek stukje vuurwerk.

De something different had ik naar aanleiding van de hype hier op het forum gehaald, ik was er zelf ook erg benieuwd naar en had hem in de 2e ronde weten te bemachtigen in breda. Wat.een.heerlijke.box! Ik ben normaal echt van de burst, maar als je deze na 5 uur non-stop stoken afsteekt is dit toch wel een heerlijke variatie. Door het hoge tempo, verschil aan effecten valt het gemis van een stevige burst eigenlijk niet op. In de haast en enthousiasme niet goed neergezet, dus deze krijgt dit jaar een herkansing. Al kwam hij zo alsnog redelijk goed tot zijn recht. Als je van sierlijk houdt zeker deze meepakken!

Hier een video van mijn kant. Door cake 1 gaan een paar storm chasers, dit is in de box enkel de gekleurde tails. Ik blijf erbij, erg gave box!

PS. Ja ik weet dat de video echt slechte kwaliteit is. Eerste en laatste keer dat ik mn zusje liet filmen....

Vorig jaar gehad mooie cake
maar ging niet zo soepel als op de filmpjes.
Misschien stond ik er te dicht op.
Voor een mooie prijs zou ik hem toch weer nemen.

Niets mis met het film werk van je zusje! Erger mij meer aan sommige mannen die steeds van hoog naar laag gaan omdat ze denken dat het leuk is om te zien hoe de schoten uit de box komen.. Mooie box verder. Leuke afwisseling in de show.

Deze dit jaar geschoten, zoals de meesten hier al melden een prachtige en sierlijke box.
Ondanks enkele sceptische vuurwerkburen, een enorm applaus na afloop.
dat was lekker.

Deze dit jaar geschoten, zoals de meesten hier al melden een prachtige en sierlijke box.
Ondanks enkele sceptische vuurwerkburen, een enorm applaus na afloop.
dat was lekker.

Och wat baal ik dat ik hem niet heb mogen afhalen. En ook wel spijt dat ik mijn bestelling heb geannuleerd uit angst voor een totaalverbod.

Mooie box welke echt opvalt in de straat met die felle tails. Welkome afwisseling tussen al het geweld door.

Is te zien als 1e product in onze show vanaf 0:00 in combinatie met de Total Event van Broekhoff.

Deze, althans de omlabeling ook voor 80,- gescoord in Nijkerk. En dan de 20% evenals in Duiven.

Back
Bovenaan