Event Immortal Gold 100s

Ik heb de immortal gold inderdaad ook nooit gezien met blauw ertussen. Wel een dikke bak trouwens wat er dan ook geschoten wordt op dat filmpje.

Ik heb dit jaar de nieuwe compound versie.

gewoon 4 cakes in 1 doos die met zn 4en op een los karton zijn geplakt. Op de buiten en binnen doos staat duidelijk dat het om een compound gaat en 1x moet worden aangestoken. Ik heb hem er even uit gehaald en hij is dus al doorgelont dmv alu tape. Dus niet met trosjes lont zoals vroeger.

Lontjes zitten aardig strak tegen elkaar dus denk dat het wel goed komt.
Op cake 4 zit onderaan aan de zijkant nog een extra reservelont mocht ie ergens toch stil vallen.

Wat blijft dit toch ook een schitterende box, heerlijk dat goud. Nadat ik hem vorig jaar had overgeslagen, zat deze er dit jaar weer bij. Volgend jaar waarschijnlijk weer. Al had ik dit jaar nog geen compound, geen rubro snellont systeem aan de zijkanten van de potten en hem zelf heb moeten doorlonten, ging hij perfect. En dan die vragen na afloop: Waar heb je die gehaald? Is dit wel legaal? Het blijft leuk.

Ik vond deze niet fantastisch, hij was leuk maar de spider effect kwam slecht uit de verf en het goud was wel leuk maar toch geen wauw. Had er mogelijk te hoge verwachtingen van. Zou hem niet weer halen.

Deze voor de eerste keer gehad.Ik vind het een prachtbox! Grote goude in salvo geschoten boeketten. Een lust voor het oog.

2 Jaar geleden vond ik hem ruk, kleine spreiding en geen Tempo.

Vorige jaar had een maat van mij deze box bij hem, toen was het de beste box die ik die avond had gezien. Ik had nog nooit zo'n spreiding gezien.

Maar dit jaar vond ik hem toch een beetje tegen vallen. Spreiding was niet heel spectaculair.

Ik schoot hem dit jaar per 2, maar man wat een topper blijft dit nog. Had de compound versie, maar wat een burst zat er in zeg. Vond het goud ook allemaal goed en vol uitgevoerd.

Ik kan de positieve ervaringen van onze collega's van hierboven volledig beamen.

Wat een bak, adembeminnend! De burst is op en top! Altijd al geweest. De effecten loeigroot!
Zijn geld dik waard en ik betaal geen freakprijs! _O_

Ik vond hem helaas niet zo best dit jaar. In mijn herinnering waren de effecten en de burst van de eerste versies veel vetter. Had hem tussen de Black Cobra 120 en de Volt! Code Red ingezet en daardoor viel hij me enorm negatief op :(

Back
Bovenaan