Zena Snapte?! Box [Uitloop 2023]

Ik vind het altijd lastig in te schatten op film, maar deze heeft wel minder wow effect inderdaad. Ik heb hem destijds ook bij de eerste demo live gezien en toen wilde ik hem er echt zeker bijhebben. Nu zou ik ook twijfelen.

Deze ga ik toch wel nomineren als een van de toppers van 2019. Heerlijk tempo, hele lucht gevuld! Video volgt binnenkort

GESPOT! Altijd leuk filmpjes kijken van vloggers die niks van vuurwerk af weten en enkel voor YouTube views gaan. Het werkt wel :p De Snapte Box gespot op 11:37!

Wat een Box zeg! M'n woorden uit post #36 neem ik terug! Gaat hier 2 maal op de lijst en dan wel om ze achterelkaar te doen i.p.v. naast elkaar. Freakactie moet er wel overheen of de adviesprijs gelijk want per 1 is hij van erg korte duur. Tempo zit er goed in en dat is ook wel nodig hier.
Zag em eerder dit jaar (2019 :p) voor 75 staan en hoop wel weer op zo iets.

Laatst bewerkt:
Zeker een goed ding en deze prijs heeft mij toch overgehaald om hem te bestellen. Die film van Koala komt goed over als straatfilm ook, leuk om erbij te hebben, niemand verwacht dat tempo voor een hele bak. :cool:

Hier ook voor €59 te verkrijgen, alleen webshop is nog niet open. Zouden jullie dit doen? Wordt mijn eerste grote box die ik ooit ga kopen. Dus weet er helaas niet zo veel van.

Hier ook voor €59 te verkrijgen, alleen webshop is nog niet open. Zouden jullie dit doen? Wordt mijn eerste grote box die ik ooit ga kopen. Dus weet er helaas niet zo veel van.

De keren dat ik deze box live gezien heb vond ik de adviesprijs wat hoog, maar voor 59 euro absolute must have, zonder nadenken besteld.

Je hebt hier kortstondig bruut geweld van. Ik denk dat je het die €60 wel waard gaat vinden, bevredigend. Mocht je nou meteen iets rond of boven de €100 hebben gekozen, had je beter iets langdurenders en afwisselenders kunnen kiezen. Maar dit is voor dat geld echt een zalige rambak, succes gegarandeerd. Wil je wat rustigers en meer afwisseling, kun je voor dezelfde prijs of paar tientjes meer ook wat vinden, dan is het even verder zoeken.

Back
Bovenaan