Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Via vuurwerkplanet.nl bij verschillende Zena dealers al te bestellen. Geldig t/m 18 oktober.Interessant, ik zie deze box nog niet op de site?
Via vuurwerkplanet.nl bij verschillende Zena dealers al te bestellen. Geldig t/m 18 oktober.
Videootje, recht uit de mist!
Deze is nu 59 euro als openingsactie op de landelijke zena NL website!
Hier ook voor €59 te verkrijgen, alleen webshop is nog niet open. Zouden jullie dit doen? Wordt mijn eerste grote box die ik ooit ga kopen. Dus weet er helaas niet zo veel van.
Je hebt hier kortstondig bruut geweld van. Ik denk dat je het die €60 wel waard gaat vinden, bevredigend. Mocht je nou meteen iets rond of boven de €100 hebben gekozen, had je beter iets langdurenders en afwisselenders kunnen kiezen. Maar dit is voor dat geld echt een zalige rambak, succes gegarandeerd. Wil je wat rustigers en meer afwisseling, kun je voor dezelfde prijs of paar tientjes meer ook wat vinden, dan is het even verder zoeken.Hier ook voor €59 te verkrijgen, alleen webshop is nog niet open. Zouden jullie dit doen? Wordt mijn eerste grote box die ik ooit ga kopen. Dus weet er helaas niet zo veel van.