[Luypaers NL] Ball Python

Vuurwerkbranche/federatie kan dit toch op die manier hardmaken. Maar betwijfel de inzet hierover.

Is hier echt geen mogelijkheid toe? Kijkende naar het bereik van sommige YouTubers en het aantal vuurwerk liefhebbers door heel het land?
Kijk, die matten mogen ze van mij prima verbieden en Thunderkings F2 kan ik mij dan ook nog in vinden, maar dit?

Ze waren niet zonder risico. Het explosie schoot wel de licht in maar kwam ook zonder af te gaan weer naar beneden. Het stuk ging na vijf min af op de grond.

Is hier echt geen mogelijkheid toe? Kijkende naar het bereik van sommige YouTubers en het aantal vuurwerk liefhebbers door heel het land?
Kijk, die matten mogen ze van mij prima verbieden en Thunderkings F2 kan ik mij dan ook nog in vinden, maar dit?

Eens maar waar blikft de actie van ze.

Echt de toppers van de avond als het om singleshots gaat. Veel kleiner dan de Junk, mortar bomb en Eccentric shock maar o zo mooi:
A
B
C
D

Edit: zie net dat ik het verkeerde filmpje heb gelinkt hier. Bij deze de goede.

Deze waren samen met de funke top! :D

Laatst bewerkt:
Wat een geweldige dingen waren dit. Lekkere knal als de bombette uit de tube schiet, dikke moddervette tail en een lekker groot boeket. Schitterende dingen. Jammer dat deze eruit gaan! :(

Wat een toppers waren dit! Samen met de Funke Kometenbomben een regelrecht topproduct. Kon mij de 30e niet inhouden en nog een extra pak ingeslagen voor komend jaar. Gelukkig maar!

Had hier 2 pakken van en vond ze erg goed, mooi groot boeket + de knal was ook goed, volgend jaar komt hij zeker weer in mijn collectie:)

Back
Bovenaan