[Orthen] 4xmix Compound

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3902
Artikelnaam: 4xmix Compound
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 140 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom staat zowel de serenity als de omlabeling voor precies dezelfde prijs op de site van Orthen? Is 1 variant niet genoeg?

Hele gave compound. Dit was de box waar ik het meeste van genoten heb door de perfect getimede pauzes tussen de schoten zodat je van elk (zeer goed uitgewerkt effect) optimaal kan genieten.

Complimenten voor Orthen voor deze samenstelling!

Dit was inderdaad een erg mooie box. Door de verschillende effecten waaronder mines en tails, verschillende schietrichtingen en tempowisselingen is dit echt een showtje opzich zelf.

Was een mooie compound! Als allerlaatste box geschoten. Helaas stonden de bomen in de weg voor de beste film.

Thanks tristen! Wel best anders dan het productfilmpje, wat kleurrijker en minder goud, maar zeker een mooie in de lijn van Serenity, Acatenango en Hamlet. Eerste 2 al gehad, deze dit jaar maar eens proberen.

Was een mooie compound! Als allerlaatste box geschoten. Helaas stonden de bomen in de weg voor de beste film.

Thanks, de enige straatfilmpje die ik kon vinden over deze box en voor mooie prijs kunnen bestellen. Deze spreekt me iets meer aan dan de serenity ivm de kleurtjes/blinkers. Kan mooi vergelijken straks.

Back
Bovenaan