Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was er al bang voor. Sven en Koen hebben dit product ook maar niet gepromoot. Heb nog van 10 pakjes 5 pakjes gemaakt. Enige troost....Hou op, wtf heb ik naar zitten kijken?
Ik mag wel afgelopen 24 uur niet geslapen hebben maar dit ziet er triest uit
Deze besteld, hadden ze niet? 4x de " airbomb " gekregen�� wegen geen drol zit maar 11 gram in
oja zeker hahaha dit heeft echt niks met het demo filmpje van mania zelf te maken, wat een flop dingen. Ben nu blij met die airbombsHaha, heb je de straatvideo al gezien van die Airbomb? Denk dat je daar heel blij mee moet zijn als ik dit zo zie![]()
Oh jemig, das niet best, zelfs niet voor zo'n kleine single shot. Snap VWT dit jaar niet, weinig goeie nieuwe producten, samples op demo's...oudere spul is nog toppie maar ze mogen volgend jaar wel weer de zeilen bijzetten
Heb er 2 getest vuurwerkboy. Beiden hetzelfde helaas. Laat ze lekker wat jaartjes drogen, wie weet doet dat ze goed.
Heb er 2 getest vuurwerkboy. Beiden hetzelfde helaas. Laat ze lekker wat jaartjes drogen, wie weet doet dat ze goed.