Powerful 5 [Uitloop 2023]

Zie dat hij bij de dealer om de hoek nu 75 euro is. Heb hem gelukkig voor 47 euro kunnen bemachtigen tijdens de BF actie.

Ze zullen ook wel geen 500 gram NEM per stuk hebben, dus ik kan er hopelijk ook weer vanaf. Ik heb ook 47 euro betaald per set. :)

ik had als vervanger 5 cakes van de pyroshow collectie gekregen.
Zaten helaas 2 dezelde cakes in met alleen maar tails en geen boeketten

Heb ze gewoon gehad. zijn vrij kleine cakes . maar dacht prima voor in de vooravond voor die centen. foto volgt..

Vind ze niet klein. Ze zijn zeker goed gevuld voor 461 gram per cake.
ik heb ze wel netjes gekregen kosten voor deze cakes zijn inmiddels €85,00.

Heb mijn vervanger kunnen omruilen , vond het mooie cakes voor 45 euro.
€85 euro voor dit ass vind ik te duur.

ik heb ze afgestoken en vond ze erg goed, prijs kwaliteit prima op orde, zeker geen verkoopadvies prijs waard €85,00.
Staat zeker op de lijst voor volgende jaar mits goed in de prijs natuurlijk

Prima gelukt zo met die film, geeft een goede indruk!
Geen slechte cakes hoor, sommige boeketten ploffen een beetje zo te zien. Vind zelf de verscheidenheid in effecten wat te klein, prima blinkers, maar had hier wat meer variatie in gemogen, hoe ervaarde jij dat?

Zie een prijs van 47 euro voorbij komen, dat is dan weer niet heel verkeerd, maar de prijs van 85 euro is meer voor te halen.

Prima gelukt zo met die film, geeft een goede indruk!
Geen slechte cakes hoor, sommige boeketten ploffen een beetje zo te zien. Vind zelf de verscheidenheid in effecten wat te klein, prima blinkers, maar had hier wat meer variatie in gemogen, hoe ervaarde jij dat?

Zie een prijs van 47 euro voorbij komen, dat is dan weer niet heel verkeerd, maar de prijs van 85 euro is meer voor te halen.

Ja het is allemaal wel een beetje van hetzelfde, maar goed dat wist je vooraf. De effecten waren idd aan de kleine kant. Vorig jaar had ik de mega 6 van vuurwerkmania en die vond ik beduidend beter.

Ik had hem ook voor net geen 50 euro. Ik ben er alleen niet aan toe gekomen om deze af te steken dus die ervaring zal ik na de komende jaarwisseling met jullie delen.

Back
Bovenaan