Transbomber Champions Edition

Vond deze box erg gaaf overkomen bij de demo van Valk, maar gezien het filmpje uit Steenbergen had die daar wat last van vonkoverslag. Wat betreft de kleuren: die waren zeker wel aanwezig bij Valk, wat lastig waarneembaar via de camera maar het blauw is zeker aanwezig! Verder erg grote effecten, dit gaat het wel goed doen in de straat.

Het zijn eigenlijk 2 compounds. Die rustigere gaat in het begin, en de ramversie ergens aan het eind :cool:

Vind het tog wel een dikke bak.
Denk dat deze de show wel gaat stelen in de straat.

staat op mn lijstje dit jaar

Op film goed te doen hoor.
Echter mis ik toch stiekem wel een finalecake die zich in een keer leegblaast om het af te maken.
Denk dat 2 transbombers beter tot hun recht komen dan deze alleenstaand.

Helemaal mee eens ischa! Dan zit er wel geen blauw bij, maar wel een geweldig spektakel! Vond deze niet zo spannend.

Menigen lopen aardig uiteen over deze box. Ik vond dit in augustus - terwijl ik lek werd geprikt door de muggen - al de box van de avond en ook de laatste video's overtuigen me. Zowel de opbouw als de afzonderlijke effecten spreken me erg aan. Crackling, de flower crown, de go getters, oplichtende tails: allemaal effecten die ik mooi vind. Daarnaast zie je een duidelijke opbouw in deze box zitten waarbij de effecten steeds weer terugkomen in een andere vorm. De finales maken hem af. Deze gaat in de straat zeker te weten overtuigen.

Menigen lopen aardig uiteen over deze box. Ik vond dit in augustus - terwijl ik lek werd geprikt door de muggen - al de box van de avond en ook de laatste video's overtuigen me. Zowel de opbouw als de afzonderlijke effecten spreken me erg aan. Crackling, de flower crown, de go getters, oplichtende tails: allemaal effecten die ik mooi vind. Daarnaast zie je een duidelijke opbouw in deze box zitten waarbij de effecten steeds weer terugkomen in een andere vorm. De finales maken hem af. Deze gaat in de straat zeker te weten overtuigen.

Idem hier, het was daar de box van de avond. En ik zie zo gauw op de bovenstaande filmpjes geen verschil, behalve dat ze nu los geschoten zijn in plaats van met 2 tegelijk. Lijk me zeker een goede aankoop voor de mensen die deze hebben gekocht!

Vanavond weer genoten van deze box. Het zit 'm met name in de opbouw die hier in zit. Van rustig naar het betere salvowerk. En het blauw was weer duidelijk aanwezig.

Had er van te voren best wel hoge verwachtingen van maar vond hem vanavond op de Huisman demo niet echt overtuigen. Ik mis sowieso een echte finale in deze box en vind het tempo van de 1e box gewoon een tandje te traag

Hoe doen jullie het met doorlonten van deze box? Zijn die twee lonten rechts op de foto de hoofdlonten?

Back
Bovenaan