Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn 3 ingangen/afhaal puntenMisschien een domme vraag, maar bij het afhalen van mijn vuurwerkperdoos bestelling, kan ik dan ook nog wat in de losse verkoop kopen? Of is het puur en alleen afhalen tussen half 8 en 8?
Goede vraag, ook benieuwd naar@subarufreak Welk productiejaar van de secret salute leveren jullie uit vanuit vuurwerkperdoos karton bestellingen?
Aardig rijtje bij VWPD vanochtend, maar liep qua tempo wel goed door. Minuutje of 15 moeten wachten gok ik.. viel alles mee. Bestelling compleet, ook prettigEr zijn 3 ingangen/afhaal punten
Vuurwerk per doos
Valk Vuurwerk
en je kan nog losse verkoop meepakken
Ik vond het niet helemaal duidelijk waar je nu moest zijn voor je bestelling, hoorde in de rij dat mensen weer naar binnen werden gestuurd en vice versa. Ik ben op de gok maar buiten in de rij gaan staan en dat bleek te kloppen. Netjes geregeld qua karren, vond het wel wat chaotisch overgekomen met verschillende mensen die de orders nog bij elkaar moesten zoeken en zonder een systeem alles probeerde uit te geven. Er werd echter hard gewerkt dus alsnog ging het redelijk vlot.
Was prima. Alleen karton delicious thunder niet in 2018 versie. Ook 2019 was uitverkocht en nog onderweg. Een karton special salute gekregen voor 140 euro. 15 normale cakes en 15 salvo cakes. Iemand bekend mee?
Salvocakes zijn rood IPV zwartIk kreeg ook karton Special Salute als vervanger voor karton DT. Maar ik heb louter normale cakes, en geen salvocakes, als ik het goed zie. Die salvocakes, is dat duidelijk aangegeven in tekst op de cakes?