[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij haulerwijk staat de white red rebel voor 17.50 maar zodra je het in je winkelmand plaatst is het bedrag 16 euro. (ik weet niet of je het weet of niet en of van belang is maar informeer het maar even)

bij haulerwijk staat de white red rebel voor 17.50 maar zodra je het in je winkelmand plaatst is het bedrag 16 euro. (ik weet niet of je het weet of niet en of van belang is maar informeer het maar even)

Als je de zoekfunctie gebruikt op de site kom je deze 2x tegen. 1x voor € 16,00 en 1x voor € 17,50

Even een vraagje, misschien al gesteld, maar ik kon het zo snel niet vinden, alles in de webshop is ook in de bunkers aanwezig?

Ja, alles wat aangeboden wordt is aanwezig. Straks gaat men inkopen bij de leveranciers. Ook dat wat al aanwezig is.

Heb vanmiddag de Sodom and Gomorrah besteld,krijg ik de bevestiging en daar staat op:

Let op: u dient deze bestelling met 10 personen te komen afhalen.:bonk::shocked:

Heb vanmiddag de Sodom and Gomorrah besteld,krijg ik de bevestiging en daar staat op:

Let op: u dient deze bestelling met 10 personen te komen afhalen.:bonk::shocked:

Haha mooi he, ik had er 2 de vorige jaarwisseling en moest met 20 man komen:D
Maar ga je geen spijt van krijgen, had een stuk of 20 boxen en deze gaf het meeste spektakel volgens het publiek. Had wel de 2017 batch.

De prijzen zijn sinds vanmorgen ook omhoog gegaan zie ik. verschillende cakeboxen met 3-5 euro omhoog. Zal ook wel dankzij die POS-update zijn :p Wordt ongetwijfeld nog gecorrigeerd :D

Oeh, ik zie nu ook dat er artikelen met meer dan 50% ongeveer omhoog zijn gegaan. Is er een reden waarom veel artikelen in een keer duurder zijn geworden?

Hé, inderdaad ja. Lijkt erop dat alles van VWT wat duurder is geworden. Helaas ook sommige openingsacties. Maar goed, that's life, nog steeds mooie prijzen :applause:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan