Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus dat! Hahaha lijkt wel of een groen links mafklapper dit maakt! Heel Europa zowat schoon en ons kikkerlandje...potdicht!
Weet dat het nog alle kanten op kan gaan (dat hoop ik althans) maar ik ben me een zooitje chagrijnig! Schiet dit jaar me eerste professionele show. Bijna 40 minuten lang non stop gevulde lucht, godsvermogen gaat er de lucht in, en dan dit weer als vooruitzicht...
Schiet mij maar lek

Dus dat! Hahaha lijkt wel of een groen links mafklapper dit maakt! Heel Europa zowat schoon en ons kikkerlandje...potdicht!
Weet dat het nog alle kanten op kan gaan (dat hoop ik althans) maar ik ben me een zooitje chagrijnig! Schiet dit jaar me eerste professionele show. Bijna 40 minuten lang non stop gevulde lucht, godsvermogen gaat er de lucht in, en dan dit weer als vooruitzicht...
Schiet mij maar lek

Komt goed,let maar op:thumbup:

Het gaat meer om de smog vorming als net na middernacht het hele land tegelijk stookt. Weet niet of die berekening in die kaartjes zijn meegenomen. Dan zal die 100 meter heel rap achteruit gaan als er geen tot weinig wind staat.

Zag gisteren bijna heel Nederland paars, is het nu nog een strookje. Alleen dit kaartje is ook maar een indicatie.

Screenshot_20191229-090621_Samsung Internet.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan