Mega Vuurwerk Leeuwarden

Hoorde het ook toen ik ergens anders was,mooi kl*te voor die 4 en Gerrit,4e categorie valt dat onder,ofwel maximaal €20.750,- boete..

Ook net terug uit Leeuwarden , was ook snel klaar. Bestelling helemaal compleet en kon het niet laten nog een transbomber en 1.2 glitter willow to colorz mee te nemen.

De bestelling die gebracht werd met de heftruck heb ik ook gezien:handsup: doel voor volgend jaar....

Megavuurwerkfreaks Leeuwarden bedankt voor de mooie acties.
Gerrit bedankt voor de persoonlijke service.
Groet, Arend

in tussentijd maakt vuurwerktotaal promotie met videos waarbij ze buiten de verkoopdagen pallets met vuurwerk leveren en een winactie met 2 minuten gratis shoppen in de bunker met als resultaat een pallet vol vuurwerk........

erg zuur voor Gerrit. Maar het risico neemt hij uiteindelijk zelf.

Ik hoop dat de klanten goed gecompenseerd worden.

Net terug uit Leeuwarden. De sfeer was helaas wat somber door wat er gebeurd was. Wel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik miste 1 box: de dumbum compound. deze was in beslag genomen. Ik mocht kiezen tussen mijn geld terug of iets anders uitkiezen. Een smash box 3 meegenomen tegen kleine bijbetaling waardoor ik freakprijs betaalde. Goed gecompenseerd dus!

Soms hoor je wel eens dat je dan voor de adviesprijs iets anders moet uitzoeken, maar niet bij Gerrit. Hij blijft tevreden klanten net zo belangrijk vinden als het zwaar tegen zit als wanneer het mee zit.

Gerrit en team, heel veel succes aankomende dagen. Ik hoop dat de schade meevalt en je er snel bovenop komt. Gun je al het goeds!

in tussentijd maakt vuurwerktotaal promotie met videos waarbij ze buiten de verkoopdagen pallets met vuurwerk leveren en een winactie met 2 minuten gratis shoppen in de bunker met als resultaat een pallet vol vuurwerk........

erg zuur voor Gerrit. Maar het risico neemt hij uiteindelijk zelf.

Ik hoop dat de klanten goed gecompenseerd worden.
Moet je toch weer even de wijsneus uithangen he, je kunt het gewoon niet laten. Clown.

Moeilijk gedoe. Zonde voor een ondernemer die er hard voor werkt. Uiteraard ook voor de aangehouden klanten. Ik vernam dat zij een boete hebben gekregen, maar ook bij deze 4 vuurwerk in beslag genomen?

Moet je toch weer even de wijsneus uithangen he, je kunt het gewoon niet laten. Clown.
Kan je ook normaal reageren ?

ik zou niet blij worden als de winkel waarbij ik heb besteld mijn vuurwerk niet meer heeft omdat hij zich niet aan de regels houd, jij wel ?

zoals ik al zei wacht ik liever een uur voor het verzamelen dan dat een winkel onnodig risico's neemt.

Wat een smerige varkens... lekker het laag hangende fruit plukken, echt om te kotsen.

Balen voor Gerrit. Mijn bestelling was aardig toegetakeld door de wouten. Helaas kon ik geen vervangers vinden voor producten zoals de gold mine and colour comet:cry:
Uiteindelijk is alles netjes opgelost.

Enneh die heftruck dat was wel effe een gouden moment :cool:
Gezellig staan lachen en ouwehoeren met mede freaks uit heel het land!

Overijverige agenten, meer is het niet.

In Baarle hebben ze jaren geleden ook zo een controles gedaan, en veel in beslag genomen. (1 kg regel)
De winkeliers hebben dit voor de rechtbank gehaald en gelijk gekregen.
Sindsdien doen ze die controles niet meer.

Gerrit: laat jezelf juridisch adviseren.
Veel sterkte, ook naar de freaks die gepakt zijn.

Die zaak is vanuit de situatie in Maaseik en die is nog aan de gang, helaas. Ook in Baarle hebben de Zena stores zich aangepast aan de 1KG regel en aan de opslag capaciteiten. Want de boetes zijn niet mals ( ook in Baarle is er inderdaad een boete geweest ).

Die zaak is vanuit de situatie in Maaseik en die is nog aan de gang, helaas. Ook in Baarle hebben de Zena stores zich aangepast aan de 1KG regel en aan de opslag capaciteiten. Want de boetes zijn niet mals ( ook in Baarle is er inderdaad een boete geweest ).

Is de politie niet gestopt met die 1kg controles?

Shit zeg! Eerst in de zomer en nu nog tijdens de verkoopdagen. 3000 kilo is behoorlijk wat. Politie gaat het zeker onder verdelen ofzo, het wordt toch nirt vernietigd? Balen... sterkte Gerrit, benieuwd of ze er maandag ook staan. We shall see.

Dit jaar hier niet gehaald wegens omstandigheden, maar de ter*ng hee... meen je niet!! Zo'n hard werkende man (en het hele team) en dan dit... Zwaar triest van de politie! Diep triest. Vooral nog om de freaks 'te pakken'. Niet iedereen verlaat de winkel met 2 compounds...

Wel mooi dat alles netjes is opgelost voor andere klanten! Klasse!!

Hopend valt de schade mee voor Megavuurwerk en de liefhebbers van wie het vuurwerk is afgepakt. Die 25kg regel (bruto nog wel) slaat werkelijk helemaal nergens op :bonk:

Kan je ook normaal reageren ?

ik zou niet blij worden als de winkel waarbij ik heb besteld mijn vuurwerk niet meer heeft omdat hij zich niet aan de regels houd, jij wel ?

zoals ik al zei wacht ik liever een uur voor het verzamelen dan dat een winkel onnodig risico's neemt.
Dat heb ik dus gisteren meegemaakt dat niet alles kon worden uitgeleverd. is vervelend maar keurig opgelost door Gerrit en zijn team.

Bizarre klotenzooi zeg. Als ik het zo lees, hier en in andere media, wordt het de realistisch met vuurwerk omspringende liefhebber en verkoper steeds moeilijker gemaakt...idiotenmaatschappijtje. Sterkte Gerrit & co!

Back
Bovenaan