[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog erger dan Haokan een paar jaar terug. Sta al 1,5 uur te wachten. Ben er maar even uitgelopen om de auto op te laden en weer warm te worden. Ben er over een half uur weer. Kijken of er dan beweging in gekomen is

Ik ben vandaag ook bij deze winkel geweest.
In de ochtend was het al bal dus ik ben eerst 2 andere winkels afgereden en daarna terug gekomen. Toen alles bij elkaar nog een uurtje moeten wachten op een bestelling die niet compleet uit de bunker kwam. René?? heeft deze zelf gecontroleerd en in orde gemaakt met een nette compensatie voor 2 pakjes bombette packe die er niet meer waren.

In de winkel stonden we met een groepje van +-10 man die al vele "momentjes" gewacht hadden en totaal niet blij waren. Ik hoop ook voor de zaak dat ze morgen de tijd nemen om alles op orde te maken en nog 2 dagen kunnen knallen.

Ik was er aan het eind van de middag rond 16.45 uur. Van te voren veel contact gehad via de mail aangezien afhaaltijd bij mij niet klopte. Gisteren met René afgesproken dat ik aan het eind van de middag kon langskomen.

Service was perfect. Het was even zoeken naar de kloppende bonnen, maar ondertussen werd mijn bestelling al verzameld. Binnen een kwartier weer buiten. 1 zon was niet op voorraad deze is vervangen voor een aantal fonteinen.
Stonden overigens wel een tiental klanten te wachten, maar deze werden ook allemaal geholpen.

Ik ben helaas met lege handen terug gegaan, de wachttijd was enorm en ik was mijn zoontje het zag er naar uit dat dit wel eens een hele late kon worden. Dat was geen optie om daar lang te wachten met mijn zoontje. Maandag weer een poging. Ik hoop dat Rene de boel morgen weerop orde weet te krijgen

3 uur verder... Heb eindelijk het spul binnen. Voor de rest: succes nog. Hoop dat ze het morgen op orde krijgen om de rest wel wat soepeler te laten lopen

Sta al ruim 2.5 uur te wachten en nog geen teken dat het goed gaat komen. Heb al veel meegemaakt maar dit slaat alles. Nog nooit zo'n ongeorganiseerde tering zooi gezien.

Echt bizar, ik hoor alleen maar mensen met een wachttijd van uren... Ik blijf maar wachten want voor je het weet is het maandag ineens uitverkocht.

Het is inderdaad drama! Staat genoeg man nog te wachten ik ben echt benieuwd!
Hoe zit dit precies als het klokslag 00:00 is? Zondags mag toch niks verkocht worden?

Zoo inmiddels ook thuis, 3 uur gewacht en geen schot in de zaak. Wat natuurlijk heel erg jammer is.
Maandag nog een poging wagen.

Lijkt allemaal heel makkelijk maar er zijn gewoon een hoop logistieke problemen waar ze tegenaan lopen, er word alleen nog maar groot spul uitgeleverd, dus als daar klein spul bij zit is het ook nog eens moeilijk compleet te krijgen.

Wat ik begrepen heb komt het grootste probleem door een vrachtwagen die pech heeft gekregen in duitsland, qua regelgeving en dergelijke in duitsland mag je een vrachtwagen met vuurwerk niet zomaar overpakken aan de weg, dus deze lading is dus ook nog niet binnen.

Ze hebben vanmorgen veel problemen gehad met mensen die hun bestelling niet op kwamen halen, deze bleven staat terwijl er nog wel leveringen kwamen. Over het algemeen komt er nu meer binnen dan eruit gaat waardoor de bunkers overvol zijn

Het spul is er voor het grootste gedeelte wel, maar onbereikbaar gezien al het grote spul ervoor staat.
Dan is er nog een probleem met stroom, om het half uur viel de stroom uit. Kon er ook nog wel bij...

Kort samengevat, het is gewoon onhoudbaar geworden. Zie dit voor vandaag niet meer goedkomen, hoop dat er morgen (gezien er dan niet verkocht word) orde op zaken gesteld kan worden.

Maar mensen, vergeet a.u.b niet dat iedereen hier de dupe van is. Rene droeg zijn ziel onder de armen, de jongens achter de balie kon nog een kleine lach vanaf (moeten natuurlijk ook vriendelijk blijven) maar zaten er ook helemaal doorheen.

Al met al is de chaos echt extreem, idd vergelijkbaar aan Haokan. En kies zeer zeker geen party.

Sterkte voor Rene en crew en alle mensen die er nog staan te wachten.

Vanmorgen hier ook een deel van mijn vuurwerk opgehaald tijdblok 06.30/07.00 uur.
Ik moest een uurtje wachten voordat mijn bestelling werd uitgeleverd,moest eigenlijk gelijk met een medewerker naar mijn auto.
Om de bestelling te controleren en in te laden,dat ik mijn besteling buiten moest controleren zou zijn omdat er geen sprinklersysteem in de verkoop ruimte was.
Ik had al aangeven dat ik nog wat miste in de bestelling,desondanks werd het vuurwerk in de auto geladen.
Hierop gelijk terug naar binnen gegaan en aangeven dat het niet klopte.
Waarop een medewerker met wel verstand van zaken samen met mijn naar de auto zijn gelopen en de boel weer uitgepakt hebben en opnieuw gecontroleerd hebben.
Resultaat drie cakeboxen en een gratis caketje niet uitgeleverd.
Ik moet zeggen dat er hierop meteen actie werd ondernomen en dat ik alsnog de gemiste cakeboxen en de gratis cake binnen zeer korte tijd uitgeleverd kreeg.
Kennis van zaken van de eerste medewerker was echt onder de maat,maar dit is dik goed gemaakt door de tweede.

Uiteindelijk alles wat ik bestel had ook gekregen,dus toch nog een super tevreden klant.

Laatst bewerkt:
Zoo, wat een drama zeg. Ik vond dat ik al lang heb gewacht(40 minuten), maar uren? Je zal maar net als ik uit regio Amsterdam moeten komen. Dat is echt kneiter. Ik hoop voor iedereen dat ze nog hun vuurwerk krijgen. Stunten met bodemprijzen en een ongekend breed assortiment is wellicht niet echt een goeie strategie geweest. Toch, vond ik dames uiterst behulpzaam.

Vraag me wel af of ik uberhaupt nog 3 x de Glitter Mine and Color Comet kan krijgen of een compensatie maandag. We zullen het zien.

Sterkte voor de mensen daar, de kopers en het personeel. Is ook niet echt een chille werkdag en je gaat met enige tegenzin de andere verkoopdagen tegemoet.

Zoo inmiddels ook thuis, 3 uur gewacht en geen schot in de zaak. Wat natuurlijk heel erg jammer is.

Lijkt allemaal heel makkelijk maar er zijn gewoon een hoop logistieke problemen waar ze tegenaan lopen, er word alleen nog maar groot spul uitgeleverd, dus als daar klein spul bij zit is het ook nog eens moeilijk compleet te krijgen.

Wat ik begrepen heb komt het grootste probleem door een vrachtwagen die pech heeft gekregen in duitsland, qua regelgeving en dergelijke in duitsland mag je een vrachtwagen met vuurwerk niet zomaar overpakken aan de weg, dus deze lading is dus ook nog niet binnen.

Ze hebben vanmorgen veel problemen gehad met mensen die hun bestelling niet op kwamen halen, deze bleven staat terwijl er nog wel leveringen kwamen. Over het algemeen komt er nu meer binnen dan eruit gaat waardoor de bunkers overvol zijn

Het spul is er voor het grootste gedeelte wel, maar onbereikbaar gezien al het grote spul ervoor staat.
Dan is er nog een probleem met stroom, om het half uur viel de stroom uit. Kon er ook nog wel bij...

Kort samengevat, het is gewoon onhoudbaar geworden. Zie dit voor vandaag niet meer goedkomen, hoop dat er morgen (gezien er dan niet verkocht word) orde op zaken gesteld kan worden.

Maar mensen, vergeet a.u.b niet dat iedereen hier de dupe van is. Rene droeg zijn ziel onder de armen, de jongens achter de balie kon nog een kleine lach vanaf (moeten natuurlijk ook vriendelijk blijven) maar zaten er ook helemaal doorheen.

Al met al is de chaos echt extreem, idd vergelijkbaar aan Haokan. En kies zeer zeker geen party.

Ik snap het! Maar laat dan iemand even op die toonbank springen en aangeven wat de situatie is dat René er niks aan kan doen! Nee nu moeten we alles via via horen en dat vind ik zo jammer. De klanten worden niet gehoord hier

Ik snap het! Maar laat dan iemand even op die toonbank springen en aangeven wat de situatie is dat René er niks aan kan doen! Nee nu moeten we alles via via horen en dat vind ik zo jammer. De klanten worden niet gehoord hier

Ja dat zou fijn zijn geweest voor vele. Maar, met alle respect hoor,het zijn geen PR medewerkers noch zijn het doorgewinterde detaillisten die met zulke situaties professioneel om kunnen gaan. Ik hoop van harte dat ze zich kunnen herpakken en de laatste 2 dagen vlammen.

Ben het met bovenstaande eens. heb er vanmorgen ook 3 uur gestaan en dat was echt super kut. vooral als je nog meerdere winkels af moet gaan. Maar wat jij ook zegt, het is een wat ongelukkige samenloop van omstandigheden en had toch medelijden met de medewerkers. Het lijkt me voor niemand een pretje, de mensen die vuurwerk komen ophalen, maar ook niet voor Rene en zijn crew.
Hopelijk krijgen ze de zaakjes op de rit en hebben ze nog plezier in het werk, dit zag er later in de ochtend niet naar uit, jammer om te zien. Terwijl ze qua assortiment het beste voor elkaar hebben(persoonlijke mening)

Rene kop op en bedankt voor de mooie prijzen/assortiment, persoonlijk neem ik die 3 uur wachttijd maar voor lief en hoop ik dat het de volgende keer beter gaat :)

Voor de mensen die nog wachten, succes en bedenk je dat iedereen hier de dupe van is, ook rene.

Ja hier hadden wij het ook nog over idd, mja in hoeverre dat handig is is ook maar de vraag natuurlijk.
Dan gaat iedereen weg, word er helemaal niks meer geleverd en blijven hun leveringen ook maar binnenkomen.

Heb hier geen oplossing voor, voor vandaag is die er sowieso niet. Ga mensen ook geen advies geven wat ze wel of niet moeten doen. Enige wat ik hoop is dat de (rustdag) morgen optimaal benut word en de problemen maandag verholpen zijn.

Dat dit een hele klus word ben ik me zeer zeker van bewust. We gaan het meemaken

Ik was er vanmorgen ook rond 8.30. Na bijna 2u te hebben gewacht, maar besloten om eerst langs Holten te gaan. Toen ik weer terug kwam wederom op de bestelling moeten wachten, waar vervolgens behoorlijk veel ontbrak. Wel voor de ontbrekende producten netjes het geld teruggekregen. Uiteindelijk rond 11.45 naar huis kunnen gaan.

Het probleem met de vrachtwagen hebben ze natuurlijk niet zelf in de hand maar er leek ook geen goede structuur en kennis aanwezig te zijn bij het personeel.

Ik sluit me hier volledig bij aan. Niets aan toe te voegen. Ik had ook het timeslot 8-8.30u. Maar rond 10u eerst retourtje Holten. Daar was ik binnen 5 min. weer buiten. Ontzettend goed en strak georganiseerd.
Terug bij Piro en geen vorderingen, dezelfde personen als in de ochtend, en zelden uitleveringen.
Ik had 6 bestellingen wv er 1 compleet was. Nadien 4 bestellingen rond weten te krijgen. 1 bestelling totaal niet. Hiervoor vervangende cakes ontvangen. Ook enkele cakes ter compensatie voor 5u wachttijd. Ook excuses van Rene. Volgend jaar sla ik Wrsn over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan