Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Net terug van het ophalen van mijn bestelling. De lokatie was goed aangegeven met zo'n luchtschijnwerper. Het stond netjes klaar en heb zelfs nog zo'n 100 shots Candle gekregen. Bedankt en succes!
Kijk dat zijn dat mooie verhalen, kijk er zelf naar uit om het de 30ste op te halen
Kijk dat zijn dat mooie verhalen, kijk er zelf naar uit om het de 30ste op te halen
Ik kom er net achter dat ik nog 3 waaiercake mis. Heb Rene een mailtje gestuurd. Hopelijk kan hij de bestelling met een maat meegeven die maandagavond gaat rijden. Toch niet scherp genoeg geweest. Hopelijk krijg ik ze nog, anders dikke pech.
Dan ga ik mijn bestelling goed controleren vanavond. Ik kan er niet zo maar even weer heen rijden.
Een regelrechte aanfluiting! Heb 3,5 uur moeten wachten op mijn bestelling. 3,5 uur!!! En ik was geen uitzondering. Ongeorganiseerd en incapabel team dat niet op elkaar was ingespeeld. Het ging zooo traag en bij vrijwel elke bestelling klopte het voor geen meter. Bij mijn eerste ontvangst moest ik ze er op wijzen dat er toch echt onder andere 3 compounds ontbraken. Er kwam nog wel een slap excuus dat er een vrachtwagen nog niet gearriveerd was, maar dat was het niet alleen. De zaakjes waren gewoon niet op orde. Denk dus goed na voordat je hier een bestelling plaatst. Ook al zijn de aanbiedingen gedurende het jaar verleidelijk.