Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Schijnt meer op opslag gericht dan op de klanten...Ik begreep net dat bij Mega Vuurwerk momenteel vrij strenge controle is vanuit overheidszijde. Wat het precies inhoud geen idee, maar wees er op bedacht oa ivm aantal kilo's
Toen was ik er ook. Vandaar dat ik het hier ook even deelde.Ik begreep bij Haulerwijk dat er iemand was aangehouden onderweg vanuit Leeuwarden. Wij zijn dezelfde weg gereden en niks gezien. Domme pech dus denk ik.
Meestal wel, mar dit klonk meer als een politieactie. Auto die leeggehaald zou zijn etc.Schijnt meer op opslag gericht dan op de klanten...
Vandaag mijn bestelling opgehaald in Leeuwarden. Na anderhalf uur rijden bleek dat ze bezoek hadden van de politie. Vanwege het klaar zetten van de freakbestellingen werden de regels v.w.b. opslag overtreden omdat het buiten stond. Al dit vuurwerk is in beslag genomen en er is ook nog een proces verbaal opgemaakt. Ik miste 3 boxen. Uiteindelijk alles netjes opgelost en waardige vervangers gekregen!!
Vandaag mijn bestelling opgehaald in Leeuwarden. Na anderhalf uur rijden bleek dat ze bezoek hadden van de politie. Vanwege het klaar zetten van de freakbestellingen werden de regels v.w.b. opslag overtreden omdat het buiten stond. Al dit vuurwerk is in beslag genomen en er is ook nog een proces verbaal opgemaakt. Ik miste 3 boxen. Uiteindelijk alles netjes opgelost en waardige vervangers gekregen!!
'triest verhaal.. ze hadden ook gewoon een waarschuwing kunnen geven, sommige zaken zijn niet te voorkomen in deze hectische dagen... hoop dat het hierbij blijft voor Gerrit!