Vuurwerk Orthen

Iemand die weet waar je ergens kunt parkeren voor de vestiging tolbrug?

Vorig jaar ben ik bij Tolbrug geweest. Je hebt, wanneer je aan komt rijden, inderdaad een parkeergarage voor je liggen maar het is niet echt handig om daar met blokken te gaan lopen slepen. Voor de deur parkeren kan ook maar is vaak bezet. Een ander alternatief is het kleine straatje induiken wat recht naast de winkel zit, vlak voordat je de parkeergarage inrijdt. Vervolgens heb je aan je rechterkant een klein priveparkeerplaatsje waar het hek vorig jaar van open was en hoorde bij de winkels daar. Daar hebben wij de auto toen neergezet.

Ik kom zojuist af van Orthen en de gratis box die ik erbij heb gekregen is de 3903 3x mix compound :handsup:!

Demo video hiervan staat op de Orthen freaks site.

Ik wil Orthen vuurwerk hartelijk bedanken voor de super service en de mooie gratis compound box! De box past ook heel goed bij mijn andere gekochte producten :blink:! Dat wordt weer genieten dit jaar!

Top zaak dat Orthen met een topteam! Gilbert bedankt weer! Alles goed en snel geregeld en ben hartstikke blij ermee mij zie je zeker terug in januari!

Groet uit duhhaag

Da's een beste box die je er bij krijgt. Het is omdat ik er lol in heb om met losse cakes te werken. Maar als ik zie wat voor prachtige compounds er zijn, wordt ik volgend jaar misschien wel lui.
Ben wel benieuwd naar de vertraging tussen de cakes in de straat versie. Hoop stiekem dat er vanaf volgend jaar gewoon 2 kg consumentenblokken komen zodat wij van dat gekunstelde af zijn.

Weer optimaal gebruik gemaakt van het mooie assortiment, de freaksite die ook gewoon in januari weer de lucht in gaat. Gilbert en al die andere harde werkers weer bedankt!

Vanochtend om 6.00 was het nog lekker rustig met ophalen, maar de mannen achter de balie hadden genoeg te doen. Na een beetje meekijken mijn bestelling gevonden. Foutje met pakken van de northern lights was snel opgelost en helaas geen Mega balls zoals verwacht.

Weer helemaal tevreden, tot volgend jaar maar weer.

Om kwart voor 8 langs gegaan bij Orthen, het werd echt druk na mate we op onze bestelling moesten wachten. Er stond niks klaar dit keer waardoor het wat langer duurder, bleek dat verschillende boxen niet genoeg uitgeleverd waren die komen pas na 13.00 u. Mag vanmiddag weer terug komen voor me 30mm Orthen box en de gratis box was er ook al niet meer volgens hun. Eventuele vervangers hadden ze ook niet meer op voorraad. Nog niet compleet dus en daardoor ook niet met een goed gevoel naar huis. Ze bellen zodra het binnen is. Ik ben benieuwd.

Vanmorgen bij Orthen langs geweest rond 06:20. Lekker rustig een handjevol mensen, prima geholpen en stond na 10 min weer buiten. En een hele dikke box erbij! Nogmaals bedankt voor de snelle service vuurwerk Orthen.

Om 07.00 uur was het heerlijk rustig in de zaak. Mijn boxen stonden al klaar, inclusief de gratis box. Binnen een minuut of 10 stond alles in de auto en zeer tevreden naar huis gereden. Top zaak, mij zien ze weer terug volgend jaar.

Om kwart voor 8 langs gegaan bij Orthen, het werd echt druk na mate we op onze bestelling moesten wachten. Er stond niks klaar dit keer waardoor het wat langer duurder, bleek dat verschillende boxen niet genoeg uitgeleverd waren die komen pas na 13.00 u. Mag vanmiddag weer terug komen voor me 30mm Orthen box en de gratis box was er ook al niet meer volgens hun. Eventuele vervangers hadden ze ook niet meer op voorraad. Nog niet compleet dus en daardoor ook niet met een goed gevoel naar huis. Ze bellen zodra het binnen is. Ik ben benieuwd.

Dit klinkt toch niet best. Snap dat dit vervelend is en al je verdere plannen in de war gooit.
Zeker als je niet uit de buurt daar komt.

Helaas Rambam 3.0 niet gekregen. Blijft bijzonder als je in januari al besteld. Color storm en pakje eccentric shots gekregen.

Verder stond de bestelling niet klaar, is wel eens soepeler verlopen.

Back
Bovenaan