Splitting Stars

deze in waaier zou ik erg kunnen waarderen tweede jaar op rij gehad gewoon de beste in zijn soort

Deze was ook al zo mooi inderdaad. Ook nog iets grotere crossette dan verwacht. Deed me een beetje denken aan de Silent Trails van een paar jaar terug.
Wel 1 bombette die iets te laag al afging, maar het was rustig op straat gelukkig op moment van schieten :)

Mooie crosette, en gaaf dat ze verschillende kleuren hebben. Zeker een cake die ik volgende keer wil proberen.

Wat is dit toch een prachtige cake. Heb er afgelopen jaarwisseling echt van genoten en komt dit jaar ook zeker weer in de collectie.

Zojuist geschoten, bijna geen wind en heldere lucht… wow hij was echt heel helder en clean echt genieten.

Deze als vervanger gekregen. Als ik de videos in het topic kijk wordt ik er niet meteen warm van maar in het echt is die echt mooi. Wat een aanrader. Hele heldere en schone kleuren. Gezien het langzame tempo echt mooi voor in de vooravond. Deze volgend jaar zeker weer.

Goedenavond,
Heeft iemand misschien een idee waar deze cake te koop is omgeving Den Haag.
Heb vandaag gezocht, maar nergens tegen gekomen, alleen de super splitter van Red Wire gevonden met dit effect.

Back
Bovenaan