Online netwerk voor verkoop illegaal vuurwerk opgerold

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De politie heeft dankzij invallen in twee woningen in Slochteren een online netwerk opgerold, waarin duizenden kilo's illegaal vuurwerk werden verhandeld.
Bij de invallen in Slochteren werd in totaal 300 kilo aan professioneel vuurwerk, vuurwapens, munitie, knalpatronen en pepperspray gevonden.

2000 kilo in Enschede
De informatie die de politie verkreeg bij de invallen bij de mannen van 20 en 37 leidde naar een 29-jarige man uit Enschede die 2000 kilo illegaal vuurwerk in huis had. Ook een 25-jarige Terschellinger werd opgepakt met vijf kilo illegaal vuurwerk in zijn bezit.

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/216961/Online-netwerk-voor-verkoop-illegaal-vuurwerk-opgerold

Nog freaks die het boete kleed moeten aandoen of hem inmiddels knijpen ?

Iedereen moet hem knijpen met vuurwerk. Of het nu legaal is of illegaal want als je meer dan 25kg hebt ben je illegaal bezig en dan heb je dus feitelijk illegaal vuurwerk. De tijd van collectiefoto's zijn wel voorbij.

Heb je Sint Laurence weer, je goeie gedrag levert niks op word is wakker.
Ik lekker braaf legaal afsteken en alles word afgepakt babypijlen, romeinse kaarten, ratelbanden, f3 singleshot. Binnenkort waarschijnlijk dus ook 40grams pijlen en F2 Singleshots.

Ik lekker braaf legaal afsteken en alles word afgepakt babypijlen, romeinse kaarten, ratelbanden, f3 singleshot. Binnenkort waarschijnlijk dus ook 40grams pijlen en F2 Singleshots.

Is nog geen excuus om illegaal vuurwerk te gaan kopen waar het in het artikel over gaat.

Laatst bewerkt:
En illegaal stoken maakt het wel beter? Tuurlijk komt dat verbod er vroeg of laat, dat weten we allemaal. Maar als iedereen illegaal blijft stoken met zijn idioot harde knallers, gaat het alleen maar sneller doordat de politiek geen idee heeft wat nou echt het probleem is.

En illegaal stoken maakt het wel beter? Tuurlijk komt dat verbod er vroeg of laat, dat weten we allemaal. Maar als iedereen illegaal blijft stoken met zijn idioot harde knallers, gaat het alleen maar sneller doordat de politiek geen idee heeft wat nou echt het probleem is.

Het maakt ze toch geen reet meer uit, al doe je alles nog volgens de regels, dan weten de elite wel weer wat te verzinnen waardoor je toch fout zit. Allemaal braafste jongetje van de klas spelen en voor wat eigenlijk. In dit land hebben ze totale schijt aan alles en iedereen.

Nog freaks die het boete kleed moeten aandoen of hem inmiddels knijpen ?

Jij moet haast wel ergens in je leven een afslag hebben gemist, dat je tegen illegaal bent snap ik wel en dat je handelaren veracht kan ik ook nog inkomen.
Maar dat je zo'n opmerking plaatst gericht naar je mede freaks/liefhebbers is misselijk makend en voegt totaal niets aan die mening toe, dat doe je alleen om te trollen, provoceren of om te gallen.

Jij moet haast wel ergens in je leven een afslag hebben gemist, dat je tegen illegaal bent snap ik wel en dat je handelaren veracht kan ik ook nog inkomen.
Maar dat je zo'n opmerking plaatst gericht naar je mede freaks/liefhebbers is misselijk makend en voegt totaal niets aan die mening toe, dat doe je alleen om te trollen, provoceren of om te gallen.

Het was gewoon een vraag... Je kan ook doorslaan met je analyse ?

Of vond je de vraag te confronterend omdat je er zelf tegenaan bent gelopen ? ;)

En freaks die prof schieten zonder vergunning zie ik echt niet als medefreaks maar als onderdeel van het probleem.

Laatst bewerkt:
Het was gewoon een vraag... Je kan ook doorslaan met je analyse ?

Of vond je de vraag te confronterend omdat je er zelf tegenaan bent gelopen ? ;)

En freaks die prof schieten zonder vergunning zie ik echt niet als medefreaks maar als onderdeel van het probleem.

Nee ik reageer omdat het een domme vraag is en omdat je weet dat niemand jou daar antwoord op gaat geven.
Ik ben nergens tegenaan gelopen, (al lijkt het erop dat jij daar op kickt) maar ik ben zo niet opgevoed.

Nee ik reageer omdat het een domme vraag is en omdat je weet dat niemand jou daar antwoord op gaat geven.
Ik ben nergens tegenaan gelopen, (al lijkt het erop dat jij daar op kickt) maar ik ben zo niet opgevoed.

Nee dat valt niet te weten , menig forumer heeft uit zichzelf al eens moedig het boekje opengedaan , de laatste die ik kan herinneren was cougar. Ik kan daar wel respect voor op brengen als diegene gewoon daar openhartig over doet.

Je legt mij woorden in de mond op je overtrokken reactie goed te praten.

Effectief ben je ook gewoon zelf aan het trollen aangezien je reacties vol zitten met persoonlijke aanvallen terwijl ik in eerste instantie gewoon een open vraag stelde.

Ik zou je adviseren de regels eens door te lezen wat betreft persoonlijke aanvallen.

Wat verwacht je dan? Lekker blijven trollen, dat ontkennen en je dan verschuilen achter regeltjes? Toch wel het toppunt van beschaving.

Net zoals het makkelijk is om reacties uit te lokken.

Valt me al een tijdje op. Tot nu toe afzijdig gehouden
Een reactie uitlokken ligt nogal voor de hand als het om een vraag stelling gaat. Maar dat hoeft nog niet een negatief geladen iets te zijn zoals ik in het bovenstaande heb toegelicht.

Dat er vervolgens een paar lui insinuaties maken en sneu gedrag vertonen is gewoon kinderachtig.

Wat verwacht je dan? Lekker blijven trollen, dat ontkennen en je dan verschuilen achter regeltjes? Toch wel het toppunt van beschaving.

Ik verwacht gewoon normale reacties ? Is dat teveel gevraagd ?

Waarom het meteen laten escaleren omdat je zelf een verkeerd conclusie aan mijn vraag verbind.

Ik vind jou vraag kinderachtig. Of is je vraag oprecht, niet negatief en geen sneer naar liefhebbers die prof. hebben? Dat kan ik me moeilijk voorstellen. Je bent namelijk slim genoeg om dat van te voren te bedenken.

Het maakt ze toch geen reet meer uit, al doe je alles nog volgens de regels, dan weten de elite wel weer wat te verzinnen waardoor je toch fout zit. Allemaal braafste jongetje van de klas spelen en voor wat eigenlijk. In dit land hebben ze totale schijt aan alles en iedereen.

Nee, precies. Als ze alle producten maar gaan verbieden ga ik ook maar naar België. Nog nooit geweest maar volgend jaar kan wel eens het eerste jaar worden. Illegaal vuurwerk is een boosdoener, maar legaal ook want mensen ervaren al overlast aan cat 1 vuurwerk. Hoe diep kun je zinken. Dus ja, als ze nog meer producten gaan verbieden ga ik naar België.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan