[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet gekeurd, is ook niet goed/afgekeurd. Zo wordt er natuurlijk elk jaar een grote hoeveelheid niet door ILT extra gekeurd/getest spul verkocht. Voor vuurwerk in de verkoop mag worden gebracht zal het toch NL aangemeld moeten worden en aan de voorwaarden moeten voldoen, me dunkt? Dan is de vraag of NL al akkoord gegaan is, of er al lopende juridische vorsing tot verkoop overgegaan mag worden en het zonodig teruggeroepen moet worden. Ik denk dat Arentz de zaakjes slim aanpakt en het de weg opent voor meer/anderen.

Ontopic: van de site:
VANAF 15-02 FUNKE WEEKEND
11 verschillende boxen
3-4 pijlenpakketten
20-25 verschillende cakes
en nog een paar andere items

https://www.piroshoparentz-outlet.com/nl/category/funke-/

fapfap

Tears heb ik al gezien und prijs ook:handsup:

Ja, ik ook :D peanutbutterjellytime!
raw

Ik zie best aparte producten voorbij komen. Krijgen we wat we bestellen geleverd? Of is het aan het einde van het jaar bij afhalen dat bepaalde dingen niet geleverd mogen worden??

Mooi bakkie voor die prijs. Vind alleen het verschil met de straatfilmpjes wel aanzienlijk. Dat is immers ook de meest gehoorde reactie vanuit de criticasters op Funke. Als voorbeeld een straatfilmpje van dezelfde cake:

Zijn dit nu Funke-artikelen die jullie via Duitsland inkopen of maakt dit onderdeel uit van het NL Funke/Luypaers-programma?

Mooi bakkie voor die prijs. Vind alleen het verschil met de straatfilmpjes wel aanzienlijk. Dat is immers ook de meest gehoorde reactie vanuit de criticasters op Funke. Als voorbeeld een straatfilmpje van dezelfde cake:

Zijn dit nu Funke-artikelen die jullie via Duitsland inkopen of maakt dit onderdeel uit van het NL Funke/Luypaers-programma?

Ik snap dat dit niet helder overkomt het beeld is natuurlijk dramatisch slecht....Funke geef ik dan wel het voordeel van de twijfel wat kwaliteit betreft hoeven we over Funke niet te twisten lijkt mij!

Goud op film of in het echt is altijd een groot verschil.
Wij hebben trouwens 2018 en de film is van de 2017 versie.

Die pijlen zijn een regelrechte aanwinst voor de markt natuurlijk, geweldige pijlen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan