Special#3 Red & Green Strobe

Ziet er prima uit! Zou hem wel andersom schieten.. of is deze bij het reservelont aangestoken?

Ik vind het een prima en geslaagd blokje! Gewoon een lekker tempo bakje en goede boeketten voor 25mm. Pauze's zijn wel kleautuh, zoals bij vele compounds. Maar voor de freakprijs van €50,- en €55,- heb je gewoon een lekkere bak in huis.

Laatst bewerkt:
Als ik het nu zo zie, zou ik zeggen dat ie misschien aan het reservelont is aangestoken ?

vind hem toch prima overkomen op bovenstaande films. voor een freakprijs van ongeveer € 55 heb je een prima blokje

Ik vind het een top box hoor, komt erg goed over. Straks in de straat op enkele meters afstand wordt dit wel genieten hoor.

Mee eens, komt prima over qua effecten. Tempo zit vooral in het begin er goed in, maar dit is gewoon een fijne box voor erbij! Leuke serie dit!

Ik vond dit in Hardenberg een van de toppers van de avond! Boeketgrootte en burst is zeer goed voor elkaar! Flinke boeketten en ook in goed tempo! Enige kleine minpuntje vond ik dat de kleuren iets dof oogden. Had van mij wat feller gemogen. Maar als je deze voor 50-60 euro gekocht hebt, dan heb je echt een regelrechte topper in huis!

helaas niet kunnen filmen maar wat een topper was dit. echter was er weinig blink maar veel goud ipv rood bij mij.

Back
Bovenaan