[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de liefhebbers eerder vandaag nog even kopje koffie gedronken in Haulerwijk. Hier nog wat bunkerfoto's die tjokvol zijn. Laat de verkoop/afhaaldagen maar beginnen!!. Wellicht tot de verkoopdagen aangezien ik ook ga meehelpen!!.

Outlet 001.jpg

Outlet 002.jpg

Outlet 005.jpg

De grote jongens!!

Outlet 011.jpg

Outlet 016.jpg

Recent binnengekomen!! deze Triple X van Broekhoff Vuurwerk is een geweldige dubbele compound met 4000 gram kruit! Verschillende effecten, schietrichtingen en kalibers. Maar liefst 281 schoten! Deze box heeft het allemaal! Echt een joekel van een doos ook!!

Outlet 015.jpg

Met vriendelijke groet!!

Tatanka

The junk die wij besteld hebben krijgen we hoop ik wel de 2019 versie toch?
Hopelijk ook de nieuwe eccentric shots.

Beetje of topic, maar klopt het echt dat de f2 (normale) single shots dus ook het laatste jaar te koop zijn ivm verbod wat er op 19 december is doorgekomen?
Ik meende te lezen dat de voorraad single shots f3 en f2 tot 31 dec verkocht mogen worden, daarna niet meer. Dus de kosten van de overige producten (na dit jaar) zijn voor de winkelier zelf.

Laatst bewerkt:
Ik zie deze box voor het eerst staan bij de compounds in Groningen. Staat deze er nieuw op? Wat een geweldige bak. Staat ook op mijn lijst voor volgend jaar...
TRIPLE X DUBBELE COMPOUND BOX

Vuurwerkoutlet Haulerwijk, bedankt voor jullie acties van afgelopen jaar, heel veel succes met de aankomende dagen, dat we er met zn allen maar een mooi oud en nieuw van mogen maken!:handsup:

Laatst bewerkt:
Kreeg net een telefoontje of het klopte dat ik mijn bestelling tussen 0:00 en 01:00 kom ophalen. Hierop gezegd dar dit niet klopte en dat dit tussen 5:00 en 6:00 is. Dit heb ik ook continu naar hun gecommuniceerd. En het is niet zo dat ik maar een paar bestellingen daar heb gedaan.

Zal wel een glich in de matrix zijn :p

hoe kan dat dan?ze hebben toch geen nachtverkoop?
Kreeg net een telefoontje of het klopte dat ik mijn bestelling tussen 0:00 en 01:00 kom ophalen. Hierop gezegd dar dit niet klopte en dat dit tussen 5:00 en 6:00 is. Dit heb ik ook continu naar hun gecommuniceerd. En het is niet zo dat ik maar een paar bestellingen daar heb gedaan.

Zal wel een glich in de matrix zijn :p

de (grote) bestellingen van de liefhebbers zijn wat meer verdeeld over de vestigingen, om drukte en stress zoveel mogelijk te vermijden... vorig jaar was het nogal druk op 1 locatie zeg maar... :)

Net weg uit Vierhuizen, alles super voor elkaar. Iedereen van vuurwerk outlet bedankt en een mooie jaarwisseling!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan